۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۶۷۷۱
حجت الاسلام سالک:

مردم به لیست افراد معتمد و متعهد اعتماد کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید زندگی نامه و سوابق نامزدها را با دقت مطالعه کنند و تحقیقات لازم و جامعی را انجام دهند تا به شناخت صحیح برسند و در صورتی که شناختی ندارند به لیستی که معتمدین ارائه می دهند اعتماد کنند.
حجت الاسلام احمد سالک کاشاني

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان در رابطه با نقش تعالیم قرآنی در کمک به افراد برای انتخاب نماینده اصلح گفت: باید ببینیم که صالحین در جامعه برای رفتن به پایگاه کلید های قدرت نظام چه کسانی هستند و چه ویژ گی هایی دارند.

 

وی ادامه داد: در آیه196سوره اعراف آمده است که هر کس بخواهد صالح باشد باید انس عمیق  با قرآن داشته باشد، پس ما باید گروه های صالحین و محسنین و سابقین را به مقتضای عمیق شدن در معارف دین در جامعه تربیت کنیم تا انسان های صالح سرنوشت کشور را در دست بگیرند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: قرآن به ما جریان شناسی را به روشنی آموزش داده است، گروه های منافقین، ملحدین، کافرین را به صورت دسته بندی معرفی می کند که این گروه ها بر علیه توحید و عدالت کار می کنند، شناخت مسائل جریان شناسی قرآن برای ما تعیین مصداق می کند.

 

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: اگر در زمان امام حسین(ع) یزید داشتیم امروز در جریان انقلاب اسلامی یزیدها داریم، بنابراین گسترش تعالیم قرآن مرزهای میان ایمان و تقوا و کفر و نفاق را مشخص می کند، اگر مردم نسبت به این مرزها و خطوط قرمز آشنایی پیدا کنند بی تردید در مقابل کسانی که به حقوقشان تجاوز می کنند می ایستند.

 

وی بیان داشت: در انتخابات مردم باید انسان های صالح را انتخاب کنند، انسان هایی که مؤمن، صادق، شجاع، عالم، مخلص، ضدکفر، ولایت پذیر و ظلم ستیز باشند، مقام معظم رهبری روی انقلابی بودن نیز تاکید زیادی داشتند، کسی که بتواند با روحیه انقلابی در مقابل نفوذ دشمن در پسابرجام بایستد و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کند بدون شک نماینده ای صالح است.

 

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید زندگی نامه و سوابق نامزدها را با دقت مطالعه کنند و تحقیقات لازم و جامعی را انجام دهند تا به شناخت صحیح برسند و در صورتی که شناختی ندارند به لیستی که معتمدین ارائه می دهند اعتماد کنند./869/ت302/ج1

ارسال نظرات