۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۷۷۶
نماینده مجلس:

ملت ایران با تأسی از عاشورا در برابر دشمنان ایستاده است

خبرگزار ی رسا ـ زاهدی گفت: پیام عاشورا این است که برای دفاع از امامت، ولایت، دین و اسلام باید هزینه داد که گاه این هزینه با آبرو است و گاه با جسم؛ از این رو ملت ما با تأسی از همین پیام همواره ایستادگی کرده و هزینه داده است.
دکتر زاهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جشن میلاد حضرت زینب (س) با عنوان جان من همراه من، در خانه شهر کرمان ضمن تبریک به مناسبت میلاد بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س) و ضمن خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت: حضرت زینب (س) قبل و بعد و در حین قیام عاشورا نقش بسیار موثری داشتند به ویژه در آرامش بخشی کاروان عاشورا پس از واقعه کربلا که با صبر و شکیبایی رسالت خود را به ثمر رساندند.


وی بیان داشت: زینب، زینب شد و در تاریخ نقش بست تا پیام خود را برساند و ما امروز باید آن پیام را پاس داریم چرا که ایشان با صبر، شکیبایی، صلابت، بصیرت و ایمان خود یزید را در بارگاهش ذلیل کرد و از سر باور به خدا و با تکیه بر خدا در عشق به خدا غرق شد و جمله "ما رایت الا جمیلا" را بیان کرد و اوج هضم شدن در مسیر الهی را نشان داد.


زاهدی تصریح کرد: حضرت زینب (س) لحظه ای به غیر خدا نمی اندیشیدند و آنچه خدا مقدر کرده را عین زیبایی دیدند و در کنار این پیام عارفانه با قدرت و صلابت؛ یزید را در بارگاهش خرد کردند در حالی که آن همه مصیبت دیده بودند؛ شجاعانه ایستادند و رسالت خود را به ثمر رساندند.


وی افزود: پیام عاشورا این است که برای دفاع از امامت، ولایت، دین و اسلام باید هزینه داد که گاه این هزینه با آبرو است و گاه با جسم؛ از این رو ملت ما با تاسی از همین پیام همواره ایستادگی کرده و هزینه داده است.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار می کنیم که انقلاب اسلامی ما با پیروی از پیام عاشورا شکل گرفته و راه خود را ادامه داده است چنانچه بانوان ما با فرستادن همسران و فرزندان خود به میدان جنگ کار زینبی کردند و راه زینب (س) را ادامه دادند و خوشا به حال پرستاران عزیزمان که همواره کار زینبی می کنند و پیرو آن حضرت هستند.


وی در پایان اشاره کرد: امیدواریم همواره نیز با حضور در صحنه های مختلف و با حمایت از نظام و ولایت راه بزرگان دین خود را ادامه دهیم و با بصیرت و آگاهی حرکت کنیم./9703/202/ب1

ارسال نظرات