۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۳۱۶۷۸۰
امام جمعه قصر شیرین:

دشمنان به دنبال تخریب انتخابات در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قصر شیرین با بیان اینکه تفکر جمهوری اسلامی نشأت گرفته از آیات قرآن و روایات است، گفت: تفکر جمهوری اسلامی محدود به مرزها نبوده و تفکری جهانی است و دشمنان با هجمه ها و فتنه ها به دنبال تخریب چهره انتخابات آزاد در کشور هستند.
حجت الاسلام ملکي

حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: این دوره از انتخابات مجلس از حساسیت بسیاری برخوردار است زیرا جهان به قدرت ایران اسلامی واقف بوده و به انتخابات های پیش رو چشم دارد.

 

امام جمعه قصرشیرین افزود: امروز ما شاهد اقتدار ایران و گسترش اسلام در دنیا هستیم و پیروزی های پی در پی در فلسطین، لبنان، بحرین، عراق و سوریه دشمنان را به زانو درآورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تنها عامل پیشرفت و ترویج اسلام در جهان انقلاب اسلامی است و آمریکا و هم پیمانانش از این مهم به شدت هراسناک هستند.

 

حجت الاسلام ملکی تنها تفکر نابود کننده دشمنان را تفکر جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان جایگاه و قدرت پوشالی خود را در برابر عظمت رهبر معظم انقلاب و اقتدار اسلام در خطر دیده اند و این مهم به خوبی درک کرده اند.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه عنوان داشت: تفکر جمهوری اسلامی ایران محدود به مرزها نیست بلکه این تفکر در تمامی کشورهای جهان در حال گسترش و ترویج است از این رو دشمنان اسلام با شکنجه و شهادت علمای بزرگ در بسیاری از جوامع اسلامی درصدد ایستادگی در برابر این تفکر هستند.

 


وی تفکر جمهوری اسلامی ایران را نشأت گرفته از آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار علیهم السلام دانست و اظهار داشت: تفکر انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) از مکتب و سیره انبیا الهی نشأت گرفته و عامل قدرت و عظمت روز افزون اسلام و انقلاب، عنایات خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام است.

 

حجت الاسلام ملکی اذعان داشت: امروزه شعار مرگ بر آمریکا در جهان گسترش یافته و اضمحلال دشمنان اسلام نزدیک می باشد، مستکبران جهان در برابر قدرت و تابش نور خورشید انقلاب اسلامی در حال ذوب شدن هستند.


امام جمعه قصرشیرین هدف دشمنان را نفوذ به انقلاب و تخریب از داخل دانست و ابراز داشت: دشمنان و مستکبران جهان در برابر عظمت انقلاب اسلامی دست و پا بسته هستند و درصدد نفوذ و تخریب انقلاب اسلامی با هجمه ها و ترویج فساد و بی عفتی در جامعه می باشند.

 

وی بیان داشت: مادامی که مردم حامی دولت و انقلاب باشند هیچ قدرتی نمی تواند به اصل انقلاب و ولایت فقیه ضربه و خدشه ای وارد نماید و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نوعی قدرت نمایی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان است.

 

حجت الاسلام ملکی بیان داشت: امروزه دیدگاه انقلاب اسلامی باید جهانی شود چرا که جمهوری اسلامی ایران سکان دار جهان اسلام است و اقتدار انقلاب به عظمت و عزت اسلام می افزاید.

 

امام جمعه قصرشیرین ابراز داشت: ملت فهیم و انقلابی ایران افرادی اصلح، متدین و ولایت پذیر را انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند تا آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تحقق یابد، امروزه همگی باید نسبت به دین و شریعت خداوند پاسخگو بوده و هدف اصلی مسؤولان، خدمت به خداوند و خلق خداوند باشد، دشمنان به دنبال تخریب چهره انتخابات آزاد در کشور هستند.

 

استاد حوزه علمیه شورای نگهبان را یکی از نهادهای نظارتی برجسته دانست و گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای نظارتی قوی و تخصصی و حافظ نظام است که در طول 37 سال گذشته دغدغه خود که همان صیانت و پاسداری از ولایت فقیه بوده را ثابت کرده و به تحقق رسانده است.


استاد حوزه علمیه ابراز داشت: خوشبختانه شورای نگهبان توجه ویژه به امور انقلاب دارد و در مقابل تمامی هجمه ها با صلابت ایستادگی کرده و آبروی نظام و انقلاب را حفظ کرده است و این افتخار بزرگی برای ملت و دستاورد خون پاک شهدا می باشد.

 

وی در پایان بیان داشت: متهم کردن شورای نگهبان، سبب تضعیف انقلاب می شود و این همان خواسته و هدف شیطانی دشمنان است از این رو نظر اعضای شورای نگهبان باید مورد احترام و قبول تمام مردم و مسؤولان قرار گیرد./857/302/ب1

ارسال نظرات