۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۱۶۸۰۴

پذیرش 35 طلبه در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با اشاره به آغاز نام نویسی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه سراسر کشور، گفت: این مدرسه آماده پذیرش 35 طلبه جدیدالورود را دارد.
مدرسه علميه خواهران

فرزانه فتح الهی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: متقاضیان علاقه مند ورود به حوزه های علمیه با مراجعه به سایت و یا مدرسه علمیه می توانند از شرایط نام نویسی اطلاع یابند.

 

وی با اشاره به تحصیل طلاب در پایه های یک تا پنج در سطح دو حوزه، افزود: هرسال استقبال از حوزه های علمیه چشمگیر است.

 

فتح الهی با اشاره به شرایط پذیرش طلاب و ظرفیت مدرسه عنوان داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید 35 طلبه جدیدالورود در مدرسه معصومیه(س) خرم آباد پذیرش می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: امسال نخستین دوره طلاب این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد تصریح کرد: از تعداد 50 طلبه فارغ التحصیل، 10 نفر پایان نامه را تحویل داده و بقیه طلاب در حال تدوین پایان نامه هستند.

 

وی از فعالیت 20 نفر از اساتید بومی در مدرسه معصومیه(س) خرم آباد خبر داد و گفت: وجود اساتید برجسته و توانمند در این مدرسه نقش بسزایی در شکوفایی استعداد طلاب دارد.

 

فتح الهی با بیان این که متقاضیان ورود به حوزه های علمیه با علاقه اقدام به نام نویسی می کنند، اظهار داشت: برخی داوطلبان به دلیل نداشتن شرایط و یا توانمندی کافی در مراحل مختلف موفق به کسب نمره قبولی نمی شوند.

 

وی با بیان این که علاقه، توانایی و داشتن استعداد طلبگی رمز موفق یک طلبه است، عنوان کرد: داوطلبان ورود به حوزه های علمیه باید با هدف مشخص اقدام به نام نویسی کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(ص) خرم آباد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون ورودی، در مرحله انجام مصاحبه هدف و انگیزه داوطلبان مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: داشتن هدف و انگیزه کافی امری مهم در جهت موفقیت طلبه در طول دوره تحصیل و پیمودن مسیر طلبگی است./9459/302/ب1

ارسال نظرات