۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۱۶۸۶۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم به کسانی رأی دهند که وابستگی‌های سیاسی و جناحی نداشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم باید افرادی را در انتخابات آتی برگزینند که از وابستگی‌های سیاسی و جناحی به دور باشد، گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که متعهد، ولایت مدار و مردمی باشند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از بازنشستگان مرکز استان با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، حضور روحانیت و همراهی مردم امروز به الگوی همه جانبه در دنیا تبدیل شده است، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب این کشور در بخش های مختلف به غرب وابسته بود اما انقلاب اسلامی این وابستگی ها را قطع کرد.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین انقلاب دنیا معرفی کرد و با بیان این که مهم ترین پشتوانه این انقلاب حضور در صحنه مردم بوده است، افزود: اگر مردم به صحنه نمی آمدند امروز از این جایگاه ارزشمند در عرصه جهانی برخوردار نبودیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که غربی ها هیچ گاه دوست نداشته و ندارند ملت ایران روی پای خود بیاستند و مستقل باشند، خاطرنشان کرد: آنها همه توان خود را برای وابستگی کامل ملت ایران به خود انجام دادند، اما در سال های اخیر با پشتوانه داخلی و تلاش های جوانان کشورمان به پیشرفت های خوبی دست یافتیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در سال های اخیر موجب حیرت دشمنان انقلاب شده است، افزود: آمریکا و همپیمانانش همه توان خود را برای تضعیف انقلاب و نظام در سال های اخیر به کار گرفتند، اما با مقاومت و ایستادگی ملت ایران شکست خوردند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی به الگویی حقیقی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است، گفت: اما نباید فراموش کنیم که دشمنی ها علیه ملت ایران به پایان نرسیده و هر روز به شیوه ای جدید از سوی دشمن دنبال می شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) تنها با پشتوانه مردمی توانست نهضت انقلاب را به پیروزی برساند، خاطرنشان کرد: استقلال و آزادی کشور از دست بیگانگان از جمله مهم ترین اهداف نهضت امام راحل بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مردم راه امام خمینی(ره) به خوبی شناختند و با نهضت ایشان همراه شدند، افزود: امروز نیز با گذشته 37 سال از عمر این انقلاب، مردم بزرگ ترین و مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب، کشور از یک مجلس و قانون مناسبی برخوردار شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه در گذشته همه امور بر اساس نظر و خواسته های شخصی قدرت مندان و وابستگان به دربار اداره می شد و مردم هیچ جایگاهی در سرنوشت خود نداشتند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نهضت مشروطیت با دو هدف داشتن مجلس قانون‌گذاری و دولت ملی تشکیل شد، افزود: این نهضت به‌ مرور دچار انحراف شد و سکولارها اعتقادات دینی را در سیاست مایه انحراف قرار دادند و مشروطیت به یک استبداد سخت‌تر از گذشته بازگشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اسفندماه امسال دو انتخابات مهم را در پیش داریم، گفت: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم باید افرادی را در انتخابات آتی برگزینند که از وابستگی‌های سیاسی و جناحی به دور باشد، خاطرنشان کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که متعهد، ولایت مدار و مردمی باشند.

 

وی با انتقاد از آن دسته از افرادی که اجلاسیه های مجلس خبرگان رهبری را تشریفاتی می دانند، گفت: هر اجلاسیه و نشست دوره ای مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است، چون وظیفه و رسالت این مجلس مهم و حیاتی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید به دور از هرگونه حاشیه و شائبه سیاسی برگزار شود، تصریح کرد: باید شأن و جایگاه این مجلس حفظ شود./1317/202/ب1

ارسال نظرات