۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۸۸۶
عضو ائتلاف اصولگرایان:

مردم به دنبال انتخاب نمایندگانی در جهت حل مشکلات جوانان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اشتغال، مسکن و ازدواج از مطالبات اصلی جوانان است و مردم به دنبال این هستند نمایندگانی را انتخاب کنند که در راستای نیازهای اساسی جوانان گام بردارند.
جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی وکیل پور، عضو ائتلاف اصولگرایان و رییس سابق فرهنگسرای فن آوری اطلاعات در نشستی با عنوان «دولت محرمانه، نادیده گرفته شدن مستضعفین» که بعدازظهر امروز دوشنبه 26 بهمن ماه در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: شعارهای امنیت، معیشت و پیشرفت در کنار ترکیب لیست اصولگرایان همراه با نیازهای جوانان است.

 

عضو ائتلاف اصولگرایان گفت: بحث اشتغال، مسکن و ازدواج از مطالبات اصلی جوانان است و مردم به دنبال این هستند نمایندگانی را انتخاب کنند که در راستای نیازهای اساسی جوانان گام بردارند، در دوره های قبل مطالبات جعلی از سوی برخی جریان ها بود اما امروز مطالبات حقیقی جوانان و که دغدغه اصلی والدین است تأمین مسکن و ازدواج برای جوانان است.

 

وی با اشاره به معظل بیکاری جوانان گفت: بحث معیشت شعار اصلی ما است و مطالبه نسل جوان را پیگیر خواهیم بود، موضوع اقتصاد مقاومتی از پیام های اصلی لیست این دوره مجلس اصولگرایان است.

 

وکیل پور با اشاره به معظل اقتصادی در کشور، بیان کرد: معضلات اقتصادی برآمده از رکود اقتصادی و بیکاری است و جامعه را به شدت رنج می دهد، برای برون رفت از این رنج که وجود دارد ایجاد رونق اقتصادی مهم است برای رونق دو نگاه وجود دارد یکی نگاه به بیرون است و مساعدت در عرصه بین المللی و کشورهای که دشمن سرسخت ما بودند گره اقتصادی را بگشایم، نگاه در درون این است که از لحاظ نیروی انسانی استعداد بالای داریم و ظرفیت های کشور بی نهایت است و از لحاظ انرژی  و ذخایر انرژی حرف اول را می زنیم.

 

عضو ائتلاف اصولگرایان گفت: راهکارهای این مدیریت نتوانسته اند معظلات را حل کنند و به مباحث روزمره و مقطعی روی آورده اند، آنچه ائتلاف اصولگرایان در برنامه راهبردی دارند اصلاح فضای کسب و کار است و بین کشورهای دنیا در رتبه 138 در بحث ایجاد اشتغال در جهان است، از 17 دستگاه باید امضا بگیرد و زمان طولانی دارد بنابراین باید فضای کسب و کار رونق پیدا کند.

 

وکیل پور در ادامه با اشاره به دشمنی ایران  با آمریکا و رژیم صهیونیست، گفت: ما باید از سوی مدیریت جهادی  با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی  از مخمصه رهایی پیدا کنیم، بحث انتقاد از دولت سبب رشد و تکامل است.

 

وی در پایان با اشاره به اقشار مستضعف جامعه، گفت: شاهد هستیم ادبیاتی به کار برده می شود که نسبت به قشر مستضعف جامعه و ضعیف در جامعه درست نیست، قطع یارانه ها و عدم وعده به مسکن مهر امید مردم کم درآمد برای صاحب مسکن شدن هر سال با خلف وعده همراه و قشر مستضعف دچار بلاتکلیفی هستند./818/202/ب2

ارسال نظرات