۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۶۹۱۳
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

عمل به قرآن کریم و احکام الهی همواره سرلوحه رزمندگان اسلام است/ شهید بابایی بنیانگذار حج بصیرتی بود

خبرگزاری رسا ـ سردار فضلی از شهید بابایی به عنوان بنیانگذار حج بصیرتی یاد کرد و گفت: مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد در همه مواقع بحران که اوج آن هشت سال جنگ تحمیلی بود، همواره عمل به قرآن کریم و احکام الهی سرلوحه رزمندگان بوده است.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین امشب در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره سراسری مسابقات قرآنی بسیج که به یادبود شهدای مدافع حرم و قرآنیان مهاجر الی الله در منا در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: به فرموده امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی سه پایه دارد؛ قرآن، اهل بیت(ع) و مردم.


وی با بیان این که مردم ما در دفاع از دین خدا نسبت به مردم صدر اسلام به مراتب بهتر عمل کردند، افزود: امروز برد رزمندگان اسلام در رکاب امام و رهبری به حدی متعالی شده که ورای مرزها را درنوردیده و آرمان های انقلاب و قرآن را به مقصد الهی شان می رسانند.


فضلی اظهار کرد: مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد در همه مواقع بحران که اوج آن هشت سال جنگ تحمیلی بود، همواره عمل به قرآن کریم و احکام الهی سرلوحه رزمندگان بوده است.


وی با اشاره به خاطره ای از شهید بابایی در محضر امام خمینی(ره) و نیز جریان سفر حج وی و همسرش، تصریح کرد: این شهید عزیز که تا شهادتش در پشتیبانی از رزمندگان اسلام لحظه ای غفلت نکرد، در واقع بنیانگذار حج بصیرتی بود که این مهم امروز در بازدید روزافزون مردم از کربلای ایران به عنوان کانون انسان سازی، متجلی است.


جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به جامعه قرآنی کشور یادآور شد: مردم به شما اهل قرآن و عاملان به قرآن عشق می ورزند و افتخار می کنند.


این گزارش حاکیست در ادامه این مراسم با حضور سردار فضلی، لاله افتخاری و جمعی از مسؤولان بسیج و سپاه از خانواده های عزیزی، سلطان مرادی، شهریاری، شربیانی، اسداللهی، امیدواری و شیرخوانی به عنوان خانواده شهدای قرآنی مدافع حرم تجلیل شد.


همچنین خانواده های محمدرضا جلالی، محمدرضا مؤیدی قمی، محسن حاجی حسنی کارگر، حسن دانش، محمدسعید سعیدی زاده، فؤاد مشعلی، حمیدرضا عباسی و امین باوی به عنوان قرآنیان مهاجر الی الله  درفاجعه منا مورد تجلیل قرار گرفتند./930/202/ب2

ارسال نظرات