۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۹۳۴
مدیر حوزه علمیه در قزوین خبر داد؛

تعامل حوزه علمیه با سازمان نظام مهندسی ساختمان در قزوین

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه در استان قزوین به ارتباط موثر حوزه علمیه با سازمان نظام مهندسی ساختمان خواستار تعامل بیشتر شد و گفت: تعامل بیشتر این دو نهاد می تواند به ارتقا و توسعه بیشتر مدارس علمیه تأثیر گزار باشد.
حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند جامعه مهندسین در کشور و همچنین در استان گفت: خوشبختانه جامعه مهندسین استان ما منشأ اثر و تأثیرگزاری مفیدی در همه عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

 

وی در ادامه بر اهمیت شرکت اقشار جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه اقشار مختلف باید حضوری باشکوه داشته تا بتوانیم مانند دیگر انتخابات سال‌های گذشته حضور مؤثری در حوزه انتخابات ایفا نقش کنیم.

 

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به فعالیت مجمع مهندسین در استان ابراز کرد: در این سال‌های اخیر فعالیت‌های جامعه مهندسین خیلی مؤثر و مفید بوده که این خود دلیل بر زنده بودن است و همین مطلب جای بسی خرسندی است.

 

ارتباط مؤثر حوزه علمیه باسازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به ارتباط موثر حوزه علمیه با سازمان نظام مهندسی ساختمان خواستار تعامل بیشتر شد و عنوان کرد: تعامل بیشتر این دو نهاد می تواند به ارتقا و توسعه بیشتر مدارس علمیه تأثیر گزار باشد.

 

این استاد حوزوی در ادامه با توجه به خیرین حوزه‌های علمیه استان در ساخت و ساز بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان در برخی از پروژه هایی که دارد می‌تواند بخشی از این پروژه‌ها را از طریق خیرین به مدارس حوزه علمیه قزوین قرار دهد.

 

وی در پایان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه احیای موقوفات تلاش داشته که باید این مسیر با جدیت تداوم داشته باشد./955/202/ب3

ارسال نظرات