۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۱۶۹۵۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه:

حجاب سبب ترقی جامعه به سوی انسانیت و عقلانیت می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه با اشاره به عجز دشمنان از مبارزه مستقیم با اسلام، گفت: دشمنان با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارند زیرا توجه به حجاب سبب ترقی جامعه به سوی انسانیت و عقلانیت می شود.
حجاب و عفاف

خانم کبودیان معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: نقش عفاف و حجاب در جامعه روز به روز پر رنگ تر و با اهمیت تر شده است، بی حجابی موجب سستی بنیان خانواده ها و به تبع تخریب فضای جامعه می شود.

 


معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه ادامه داد: حفظ عفت و حجاب محدود به بانوان نبوده و مردان نیز با حفظ عفت و پرهیز از نگاه های حرام امنیت اجتماعی را بالا برده و به دستورات الهی عمل می کنند.

 


وی تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف سبب ترقی جامعه به سوی انسانیت و عقلانیت است زیرا جامعه ای که در آن برهنگی و بی حجابی عادی ترقی شود به ورطه نابودی و سقوط نزدیک می شود.

 


کبودیان هدف دشمنان از ترویج ابتذال و بی عفتی را نابودی فرهنگ اسلامی دانست و گفت: دشمنان خود را عاجز از مبارزه مستقیم با اسلام دیدند به همین علت به ترویج بدحجابی و از بین بردن عفاف در زنان و مردان روی آوردند تا از این راه نظام اسلامی را تضعیف کنند.

 


استاد حوزه علمیه بیان داشت: رعایت عفاف در جوامع اسلامی و معرفی الگوهای مناسب و بی نظیر جهان اسلام برای زنان مسلمان بهترین راه مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان بوده و نقشه های شوم آن ها را خنثی و باطل می کند.

 


معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه ابراز داشت: الگو گیری از شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) گواه بر این مدعاست که نه تنها حجاب بر شکل گیری شخصیت متعالی و ارزشمند زن اثرگذار است بلکه هیچ مانعی برای نقش آفرینی در صحنه های مختلف محسوب نمی شود.

 


وی در ادامه عنوان داشت: در همین راستا همزمان با آغاز ایام فاطمیه به همت مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه نمایشگاهی در زمینه عفاف و حجاب در کرمانشاه برپا می شود.

 


کبودیان یادآور شد: محتوای این نمایشگاه معرفی سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و الگوسازی مناسب برای بانوان است.

 


استاد حوزه علمیه در پایان اذعان داشت: امید است با ترویج بیش از پیش سیره ائمه اطهار علیهم السلام شاهد بهبود روزافزون فضای جامعه و نا امیدی دشمنان اسلام از ایجاد خلل در جوامع اسلامی باشیم./857/302/ب1

ارسال نظرات