۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۹۵۶
امام جمعه نورآباد:

ائتلاف، رسالت مهم نیروهای ارزشی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد رسالت مهم نیروهای ارزشی انقلاب را ائتلاف و عملکرد مطلوب عنوان کرد و گفت: انتظار می رود اصولگرایان نه تنها در استان ها حتی در شهرهای کوچک نیز به فکر ائتلاف و حدت باشند.
انتخابات

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: این انتخابات از اهمیت بسیاری در راستای تعیین سرنوشت کشور برخوردار است.

 

وی با اشاره به فضای حاکم در کشور، افزود: انتظار می رود ملت ایران در سایه وحدت و همدلی در جهت انتخابی اصلح گام بردارند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تأکید بر ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم در انتخاب نمایندگان اصلح از بین کاندیداهای معرفی شده، عنوان داشت: در فضای انتخاباتی و تبلیغات انتخابات باید بر حفظ وحدت و همدلی تلاش کرد.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: این حضور نشانی اوج عظمت، اقتدار و بصیرت ملت ایران است.

 

امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: در طول عمر انقلاب حضور مردم در صحنه های انقلاب رمز موفقیت این نظام در عرصه های گوناگون است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای در جهت شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه بود و مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو بار دیگر پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را به گوش دنیا می رسانند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به حاکم بودن گفتمان های انقلابی و غیر انقلابی، بیان کرد: در طول عمر انقلاب تجربه ثابت کرده است که غفلت نیروهای ارزشی موجب فراهم شدن زمینه نفوذ می شود.

 

وی با بیان این که ده ها دلیل در جهت نفوذ نیروهای غیرانقلابی به بدنه و ارکان نظام وجود دارد، گفت: هوشیاری نیروهای ارزشی امری مهم در جهت مقابله با نقشه نفوذ دشمن است.

 

رسالت مهم نیروهای ارزشی انقلاب وضعیت ائتلاف است

امام جمعه نورآباد رسالت مهم نیروهای ارزشی انقلاب را وضعیت ائتلاف و عملکرد مطلوب عنوان کرد و افزود: انتظار می رود نه تنها در استان ها حتی در شهرهای کوچک نیز به فکر ائتلاف و حدت باشند.

 

وی با اشاره به ارائه لیست ها در حوزه انتخابات پیش رو یادآور شد: برای تهیه این لیست ها زمان زیادی سپری شده است و در این راستا اهمیت کشور مورد توجه قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد عنوان کرد: انتظار می رود این لیست ها را بپزیرند و کارهایی که موجب ضربه زدن به اتئلاف و وحدت می شود پرهیز شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات