۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۶۹۸۱
حجت الاسلام حشمتی:

برای بیمه فعالان قرآنی بودجه مستقل در نظر گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: از دولت می خواهیم ردیف اعتباری بودجه را برای بیمه فعالان قرآنی را از جدول 17 خارج کرده و یک بودجه مستقل و عادی برای این امر در نظر بگیرند، زیرا بیمه فعالان قرانی کمترین کار برای عزیزان قرآنی است.
 حجت الاسلام حشمتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز 27 بهمن در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی در تالار وحدت، گفت: در سال های گذشته مرسوم بود طی مراسمی با حضور ریاست جمهور و با اهدای لوح‌های تقدیری که از سوی رییس دولت اهدا می‌شد از خادمان قرآنی تقدیر به عمل می‌آمد.

 

وی افزود: امسال بنا داشتیم تا در ماه مبارک رمضان از خادمان قرآنی تقدیر کنیم که به دلایلی میسر نشد، از این رو تصمیم گرفتیم که این مراسم را دهه فجر اجرایی کنیم و امروز با حضور وزیر ارشاد از 13 تن از خادمان برتر تقدیر به عمل آمد.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه قرآن تجلیل از خادمان قرآن کریم آغاز شد، افزود:  امروز بیست و یکمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حشمتی با بیان این‌که باید صدای خادمان قرآنی را شنید و به موضوعاتی که مربوط به آن‌ها است، توجه کرد، گفت: در معاونت قرآن و عترت نیز ما همین بنا را داریم تا صدای این عزیزان را بشنویم و اسباب رفع و رجوع خواسته‌های آنان را فراهم کنیم.

 

وی در پایان گفت: از دولت می‌خواهیم ردیف اعتباری بودجه برای بیمه فعالان قرآنی را از جدول 17  خارج کرده و یک بودجه مستقل و عادی برای این امر در نظر بگیرند، زیرا بیمه فعالان قرانی کمترین کار برای عزیزان قرآنی است./856/203/ب2

ارسال نظرات