۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۷۰۲۱
حجت‌الاسلام نبوی:

حوزه های علمیه پاسدار مرزهای اعتقادی مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه با تأکید بر اهمیت جایگاه حوزه های علمیه، گفت: حوزه های علمیه پاسدار مرزهای اعتقادی مردم هستند.
 حجت الاسلام و المسلمين نبوي معاون تبليغ حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه عصر امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر خطر نفوذ فرهنگی را یکی از مهم ترین دغدغه ها در سطح کشور عنوان کرد و گفت: استان بوشهر با وجود داشتن ظرفیت های مهم اقتصادی اما مساله نفوذ فرهنگی این استان را تهدید می کند.


وی مرزی بودن این استان را یکی علل نفوذ فرهنگی در آن دانست و بیان داشت: نفوذ تفکراتی از کشورهای هم مرز با استان بوشهر برای فرهنگی غنی آن می تواند خطرآفرین باشد.


حجت الاسلام نبوی با تاکید بر اهمیت جایگاه حوزه های علمیه اظهار کرد: حوزه های علمیه پاسدار مرزهای اعتقادی مردم هستند.


معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این معاونت اشاره کرد و ابراز داشت: راه اندازی مدارس امین و سفیران هدایت در سطح کشور از جمله مهم ترین اقدامات معاونت تبلیغ است که به جذب طلبه به حوزه های علمیه و تبلیغ در همه نقاط کشور کمک شایانی کرده است.


وی با بیان اینکه هزار و 480 مدرسه امین در سطح کشور وجود دارد، اظهار داشت: این مدارس چندین برابر بیش از مدارس عادی آموزش و پرورش طلبه وارد حوزه علمیه شده است و در جذب افراد از این طریق موفق عمل کردیم.


حجت الاسلام نبوی در پایان خواستار اهتمام همه معاونت های حوزه علمیه نسبت مدارس سفیران هدایت شد.


در ابتدای این نشست حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به بیان گزارشی پرداخت.


گفتنی است در این نشست مسؤولان طرح هجرت و مدارس سفیران هدایت کشور نیز حضور داشتند./833/102/ب1

ارسال نظرات