۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۳۱۷۰۶۱
امام جمعه اهر:

معادلات دشمنان با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به هم می‎ریزد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر با بیان این‌که آمریکایی‌ها خواب‌های آشفته‌ای برای انتخابات ما دیده‌اند، گفت: صفوف فشرده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تمامی معادلات دشمنان نظام و انقلاب را بر هم خواهد ریخت.
حجت اسلام حاجي زاده

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: شاید بتوانیم برخی حوادث را فراموش کنیم اما عده‌ای با پشتیبانی آمریکایی‌ها و دیگر هم‌پیمانانشان در جریان انتخابات سال 88 فتنه‌ای به راه انداختند تا نظام را زیر سؤال ببرند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی ملت نتوانستند اهداف خود را عملی کنند.


وی با اشاره به اینکه خسارت‌های فتنه 88 به کشور هنوز جبران نشده است، افزود: فتنه گران آشوب‌های سال 88 را گناه خود نمی‌دانند و اصلاً قبول نمی‌کنند که این جریانات توسط برخی افراد طراحی‌شده و در عین سخن گفتن ادعا دارند که دخالت خارجی‌ها را قبول نمی کنند.


امام‌ جمعه اهر با بیان این‌که ملت ایران در مقابله با فتنه گران فتنه سال 88 سربلند و پیروز از امتحان و مشیت خداوند بیرون آمده‌اند، ادامه داد: درحالی‌که عده‌ای در امتحان خداوند متعال مردود شدند ولی مردم با حضور در صحنه و ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی‌ها بار دیگر در رویدادهای سیاسی کشور با ولایت‌فقیه تجدید پیمان کردند.


وی با اشاره به حساسیت بیش‌ازپیش انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حق‌الناس بودن انتخابات هیچ شکی نیست و هم مجریان انتخابات و هم کاندیداها نباید کاری کنند که حق‌ و حقوق مردم در انتخابات هفتم اسفند از بین رود.

 

حجت الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه حفظ اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی درگرو برگزاری انتخابات آزادانه است، اضافه کرد: برخی‌ها به ‌عنوان ‌مثال آمریکا برای نفوذ به انتخابات تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا با همراهی عده‌ای نفوذی فتنه‌ای در قالب رد صلاحیت‌ها به پا کنند.


وی تصریح کرد: چنانچه کسی درروند بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شود نباید با وسوسه‌های عده‌ای نهادهای قانونی مورد حمله قرار دهد چرا که اگر شورای نگهبان کسی را احراز صلاحیت نکرده شاید به معنی عدم شناخت کافی از کاندیداها است.


امام‌جمعه اهر در پایان بابیان این‌که صفوف فشرده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تمامی معادلات دشمنان نظام و انقلاب را بر هم خواهد ریخت، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است و مردم بایستی با حضور در صحنه‌های انتخابات به دنبال برگزیدن فرد اصلح با شاخصه‌های ترسیمی مقام معظم رهبری باشند.


وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها و هم پیمانان آن خواب‌های آشفته‌ای برای انتخابات ما دیده‌اند و می‌خواهند افرادی که هیچ ارتباطی با انقلاب ندارند را وارد مجلس کنند که هوشیاری مردم در این زمینه ضروری است./854/202/ب3

ارسال نظرات