۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۱۷۰۷۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور حداکثری ملت در انتخابات سبب یأس دشمنان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند در کشور، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو سبب یأس و ناامیدی دشمنان خارجی و منافقان می‌شود.
آيت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بر مشارکت حداکثری مردم در این صحنه مهم سیاسی تأکید کرد.

 

وی اضافه کرد: در طول حدود چهار دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی به همه ثابت شده که هر جا حضور مردم پرشور و حداکثری بوده دشمنان به زانو درآمده و عقب‌نشینی کرده‌اند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز بابیان اینکه پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بی‌نتیجه بودن تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان همه از موارد عقب‌نشینی دشمنان در پی حضور مردم است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلابی و سیاسی عظیم و پرمعنا بوده و برآوردهای دشمنان را تغییر می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: در دو انتخابات پیش رو نیز مشارکت حداکثری و پرشور مردم بار دیگر به دوستان و دشمنان اثبات می‌کند که تبلیغات و هجمه غرب و استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب، تأثیر چندانی بر روی مردم مسلمان ایران نداشته چراکه این ملت راه خود را یافته و در این صراط مستقیم نیز ثابت‌قدم هستند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند در کشور، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو سبب یأس و ناامیدی دشمنان خارجی و منافقان می‌شود.

 

به گفته وی مردم مسلمان ایران می‌بایست در دو انتخابات پیش رو همانند سایر انتخاباتی که تابه‌حال در کشور برگزار شده حضور فعال و مشارکت چشمگیر داشته باشند زیرا انتخابات از برکات انقلاب و نظام اسلامی بوده و مشارکت حداکثری در این عرصه سیاسی، به معنای قدردانستن نعمت انقلاب و نظام اسلامی از سوی مردم است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما عمیق و حساب‌شده بود و مردم نباید هیچ‌گاه از آثار آن غفلت کنند، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در نظام اسلامی هیچ‌گاه نباید نگران حضور مردم باشیم چراکه این مردم همان ملتی هستند که حماسه نهم دی‌ماه را خلق کرده و در این روز با ریختن به خیابان‌ها و فریاد زدن شعار «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، ولایت مداری و حضور همیشگی خود در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب را اثبات کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری دینی و ولایت‌فقیه هستند، افزود: مردم مسلمان ایران به پشتوانه قدرت لایزال الهی که فوق همه قدرت‌های پوشالی و دنیوی است، در مسیر اصیل انقلاب و نظام اسلامی حرکت کرده و در این راه نیز از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان هراسی ندارند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بار دیگر به همه نشان می‌دهد که تبلیغات دشمنان هیچ اثری بر روی مردم ندارد چراکه آن‌ها راه خود را پیداکرده و به آرمان‌ها و اهداف اسلامی و انقلابی اعتقاد راسخ دارند.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همه هواداران و معتقدان به نظام اسلامی اعم از زن و مرد و پیر و جوان شرکت کرده و بار دیگر وفاداری خود را به این نظام اعلام می‌کنند.

 

گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه امسال به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود./9314/302/ب3

ارسال نظرات