۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۰۹۷
امام جمعه اهر:

مردم به کاندیداهای ولایتمدار رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: درست است که شورای نگهبان با زحمات فراوان اجازه ورود افراد بد خواه نظام را نداده است، اما باید مراقب بود و افراد اصلح و ولایتمدار را انتخاب کرد.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مسجد جامع ورزقان با اشاره به زلزله سال 91 و تخریب مسجد جامع ورزقان، اظهار داشت: به لطف خداوند اکنون مسجد جامع ورزقان به یکی از با شکوه ترین مساجد منطقه تبدیل شده است پس نباید هرگز مساجد را خالی گذاشت چون مساجد سنگر و نماز جماعت سلاحی بسیار مهم است.

 


وی با بیان این‌که نظام اسلامی زمینه امنیت، توسعه، عدالت، برابری، رعایت عفاف و حجاب را فراهم کرد، ابراز داشت: باید قدر این فرصت را دانست و از آن بهترین استفاده را کرد، نظام اسلامی فرصتی را برای توسعه کشور و پیشرفت فراهم کرده است.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه وصیت نامه ال
هی  سیاسی امام خمینی(ره) را یک نقشه و راه مشخص برای ادامه حیات انقلاب برشمرد و افزود: طبق سفارش امام راحل این انقلاب و نظام که بسیار گرانبهاست نباید به دست نا اهلان بیافتد.

 


وی با تاکید بر اینکه اوامر و نواهی خداوند برای هدایت و سعادت بشری است، گفت: مردم باید در صیانت از انقلاب و ارزش های آن با تأسی به رهبر معظم انقلاب تمام آنچه از دستشان بر می آید را به کار گیرند و با حضور در انتخابات در این راستا گام بردارند.

 


امام جمعه اهر انتخابات را یکی از راه‌های تداوم نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دشمن چشم به این انتخابات و حضور مردم دوخته و سعی در کم رنگ کردن حضور مردم دارند غافل از اینکه ملت ایران انقلاب کرده، هشت سال دفاع کرده، در مقابل تمامی تحریم‌ها ایستاده، و در 22 بهمن امسال نیز آزمون خود را پس داده طبق فرموده رهبرش عمل خواهد کرد و اجازه نفوذ به دشمن نخواهد داد.

 


وی دو وظیفه ملت از دیدگاه رهبری را حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح برشمرد و اظهار داشت: درست است که شورای نگهبان با زحمات فراوان اجازه ورود افراد بد خواه نظام نداده ولی باید مراقب بود و افراد اصلح و ولایتمدار را انتخاب کرد.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه با تاکید بر انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهای مشخص شده از سوی امام راحل و رهبر انقلاب، افزود: اگر خود فرد توانایی تشخیص را نداشته و یا نتواند به علت عدم شناخت کافی فرد اصلح را تشخیص دهد می بایست یا با افراد آگاه مشورت کند و یا با توجه به راهکار ارائه شده از سوی رهبری بر اساس لیست‌های منتشره از سوی معتمدان نظام رأی دهند./854/203/ب1

ارسال نظرات