۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۱۶۰
آیت الله ممدوحی:

صلابت کشور در گرو اتحاد مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی حفظ اتحاد و همدلی را مهم ترین اصل در رقابت های انتخاباتی دانست و گفت: صلابت کشور در گرو اتحاد مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه است.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از جایگاه و منزلتی والا در میان مردم برخوردار بوده و ملت ایران همواره پشتیبان و پیرو رهبری بوده و هستند.


آیت الله ممدوحی تأکید کرد: بینش و اقتدار رهبر معظم انقلاب سبب اقتدار نظام و مقبولیت رهبری در جامعه و جهان شده است تا جایی که مسؤولان عالی رتبه دیگر کشورها به بصیرت رهبری اذعان دارند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان همچون بازوی توانمند رهبری است یادآور شد: وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در حیطه رهبری بوده و مسؤولیت اجرایی ندارند اما حس مسؤولیت پذیری و وظیفه شناسی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری سبب حضور در صحنه های اجرایی می شود.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: این عدم بی تفاوتی سوای از مسؤولیت نمایندگان مجلس خبرگان بوده و به عنوان فردی که از وجهه اجتماعی و جایگاهی در میان مردم و مسؤولان برخوردار است صورت می گیرد.


وی با اشاره به لزوم مقابله با فساد در جامعه تأکید کرد: بنده در مقابل بی قانونی ها و برای بهره مندی مردم از حقوق خویش از جایگاه و آبروی خود به عنوان یک شخص حقیقی به نفع مردم استفاده خواهم کرد.


آیت الله ممدوحی در بخشی دیگر از سخنان خود حفظ اتحاد و همدلی را مهم ترین اصل در رقابت های انتخاباتی دانست و گفت: صلابت و اقتدار کشور در گرو اتحاد مردم و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه است، مردم بصیر ایران با یک ندای رهبر معظم انقلاب به جوش و خروش درآمده و لبیک می گویند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم استان کرمانشاه از هر مذهبی، بر نقاط اشتراک تأکید کرده و از تفرقه جلوگیری می کنند، این امر از افتخارات مردم غیور استان است.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ابراز داشت: برای حفظ و تداوم اتحاد و همدلی، باید کاندیداها در رقابت های انتخاباتی اخلاق اسلامی را رعایت کرده و به غیبت و افترا نپردازند./857/202/ب3

ارسال نظرات