۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۱۷۲۱۹
با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی؛

همایش رویش انقلاب اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش رویش انقلاب اسلامی با شعار محوری ما می‌توانیم و با هدف تقویت و وحدت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی در مشهد برگزار می‌شود.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به ‌همت دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های مشهد، همایش رویش انقلاب اسلامی با شعار محوری ما می‌توانیم و با هدف تقویت و وحدت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.

 

در این مراسم، آیت‌الله موحدی‌ کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران به‌عنوان سخنران حضور دارد و این مراسم روز شنبه ساعت 18 در تالار ابن سینای مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی در اختتامیه جشنواره فجر مشهد

ناصر نبی‌زاده، دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره فردا پنج‌شنبه در سینما شهید اصغرزاده مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این مراسم ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور، رشیدیان استاندار خراسان رضوی، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، سید سعید سرابی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حضور دارند.

 

نبی زاده اظهار داشت: در بخشی از مراسم اختتامیه از دو پیشکسوت عرصه سینما در مشهد شهاب ملت‌خواه و فریدون جیرانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی گفت: تقدیر از فیلم ایستاده در غبار با حضور تهیه‌کننده و بازیگر نقش اول آن‌، تقدیر از کارگردان جشن تولد، تقدیر از کارگردان چهارشنبه بخشی از برنامه‌های این اختتامیه است.

 

نبی زاده ادامه داد: تقدیر از انیمیشن در مسیر باران، مستند آزادی بخشی دیگر از مراسم اختتامیه است.

 

نشست مدیران ارزشیابی قوه قضائیه در مشهد

حجت‌الاسلام علی مظفری، رییس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع مدیران ارزشیابی قوه قضائیه در مشهد با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که همواره مورد تأکید ریاست محترم قوه قضائیه و مسؤولان عالی قضایی قرار دارد، مسئله نظارت و ارزشیابی بر تمام عملکردها بوده که در این زمینه نکات متعددی از جمله استمرار آن باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اثربخشی اقدامات در زمینه نظارت و ارزشیابی را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه مدیران و مسؤولان قرار گیرد و خاطرنشان کرد: اقدامات ما برای اعمال نظارت بر عملکرد زیرمجموعه باید دارای اثربخشی باشد چون در غیر این صورت انتظارات از مجموعه نظارت و ارزشیابی آن گونه که باید و شاید، برآورده نمی‌شود.

 

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین برنامه محوری را از دیگر نکاتی دانست که باید در زمینه تمام امور از جمله نظارت و ارزشیابی سرلوحه اقدامات باشد و ادامه داد: در کنار برنامه محوری باید شاخصه‌های معین برای سنجش کارکنان و نیز الگوهای موفق در حوزه‌های مختلف از جمله آداب اسلامی و اخلاق حرفه‌ای ارائه شود.

 

وی با اشاره به اقدامات دادگستری خراسان رضوی در زمینه نظارت و ارزشیابی گفت: اقدامات دادگستری استان در این حوزه براساس برنامه‌های دستگاه قضایی و در دو حوزه نظارت و ارزشیابی قضات و نظارت و ارزشیابی کارکنان ساماندهی شده و با برنامه‌ریزهای انجام شده انشاءالله در آینده شاهد اعمال نظارت اثربخشی در حوزه کارکنان اداری در کنار قضات خواهیم بود.

 

نشست انتخابات با موضوع «اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی عزت و پیشرفت»

پاتوق دانشجویی انتخابات با موضوع «اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی عزت و پیشرفت» فردا با حضور محسن شاطر زاده، معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران و سفیر سابق ایران در برزیل به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود./934/101/ب1

ارسال نظرات