۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۳۱۷۲۷۴
آلیا:

نماینده اصلح با ولایت فقیه زاویه ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو ائتلاف اصولگرایان با بیان این‌که نماینده اصلح با ولایت فقیه زاویه ندارد، گفت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح تلاش کنند و انتخاب خود را بر مبنای شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند استوار کنند.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فاطمه آلیا، عضو ائتلاف اصولگرایان شامگاه 28 بهمن در همایش بانوان بسیجی که در مسجد مسلم‌بن عقیل شهرری برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب 7 اسفند را به عنوان عید مردم معرفی کردند.

 

آلیا با بیان اینکه پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، ملت انتخابات متعددی را تا به امروز تجربه کرده است، بیان داشت: امام راحل فرمودند برای رای دادن، به پای صندوق‌های رای هجوم ببرید؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که ده‌ها رسانه‌ خارجی این امر عظیم را به جهان منعکس می‌کنند.

 

عضو ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه باید خواهیم انتخابات 7 اسفند با شکوه بیشتری برگزار شود، ابراز کرد: امام راحل فرمودند اگر مردی برای رای دادن بیاید در اصل یک نفر آمده است و اگر یک نفر زن برای رای دادن پای صندوق رای بیاید یقینا خانواده‎ای را برای شرکت در انتخابات بسیج کرده است؛ به همین دلیل زنان باید در این امر خطیر همتی وافر داشته باشند.

 

وی با اشاره به حساسیت حضور حداکثری مردم در انتخایات هفتم اسفند، گفت: پختگی و قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران سبب دشمنی بیشتر دشمنان شده است به همین جهت حساسیت این انتخابات بیش از انتخابات سال‌های گذشته بیان می‌شود.

 

آلیا با اشاره به بیان رهبری که فرمودند دشمنان با استفاده از برجام درصدد نفوذ هستند، عنوان کرد: امروز برجام به جای آنکه برای ایرانیان اشتغال‌زایی داشته باشد برای خارجیان اشتغال زایی داشته و بازار آنان به جای بازار ما رونق گرفته است.

 

عضو ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه امروز آمریکا از ملت ایران توقع نوکری و تحت فرمان بودن همانند عربستان و ترکیه را دارد، اظهار داشت: آمریکا نتوانست ایران را همانند ترکیه و عربستان تحت سلطه خود در آورد به همین سبب از راه نفوذ در صدد ورود است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا درصدد نفوذ در قسمت‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر جامعه است؛ به همین سبب مردم باید در انتخاب افراد اصلح تلاش کنند و انتخاب خود را بر مبنی شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند استوار کنند.

 

آلیا در پایان با اشاره به خصوصیات افراد اصلح، گفت: ساده زیست بودن، ترجیع منافع جمعی به منافع شخصی خود، خود را وقف مردم کردن، شناخته شده بودن، دشمن شناس بودن، حضور در لحظات حساس و عدم غیاب در مواقع ضروری و زاویه نداشتن با اصل ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است./813/202/ب2

ارسال نظرات