۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۲۸۶
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

کاهش تورم، با هدایت ثروت و منابع ملی به سمت تولید میسر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با عزم و اراده جدی می‌شود ثروت و منابع ملی را به سمت تولید هدایت کرد و با توجه به اقتصاد مقاومتی و توازن بازارهای داخلی مشکلات اقتصادی کاهش یابد.
حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه 28 بهمن در حسینه بیت الزهرا(س) و در جمع مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بعد از رحلت رسول خدا به دلیل عدم واگذاری امانت الهی به اهلش جامعه اسلامی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد.

 

 

وی افزود: امروز ملت ایران با حضور خود در پای صندوق رأی گیری باید تلاش کنند که کارها را به اهل خود بسپارند.

 

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز ملت ایران تنها در سایه هدایت الهی و انتخاب درست مردم محقق شده است، ابراز کرد: امروز مردم ایران نعمت‌های نامتناهی خداوند را تنها به برکت وجود مقدس امام راحل و جانشین خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایثار و جانفشانی شهدا می‌دانند.

 

 

وی با بیان اینکه ما کلید خانه خود را به کسی نمی‎دهیم چه طور می‌شود کلید وزارتخانه را به کسی سپرد، گفت: حفظ امانت به این معنا است که امانت را باید به اهل آن سپرد و این مصداق در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز جاری و ساری است.

 

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه آبادی شهرهای کوچک و بزرگ تنها با رشد و آبادی کل ایران میسر است، اظهار داشت: آبادی و پیشرفت به معنای آن است که ترمیم زیر ساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و بهداشت و درمان در کشور به درستی انجام شود تا همه مشکلات شهرهای کوچک و بزرگ مرتفع شود.

 

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بهره‌وری در کشور ضعیف است، عنوان کرد: امروز بودجه آموزش و پرورش 30 هزار میلیارد لحاظ شده است ولی به دلیل تورم و عدم بهره‌وری درست تحولی در این بخش دیده نمی‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه تورم از عدم انضباط مالی صورت می‌گیرد، بیان داشت: برنامه ریزی و هماهنگی در هزینه‌ها با توجه به درآمدها سبب کاهش تورم می‌شود و کنترل تورم امروز با افزایش درآمد و ارتقای سطح زندگی مردم میسر می‌شود.

 

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: امروز با عزم و اراده جدی می‌شود ثروت و منابع ملی را به سمت تولید هدایت کرد و با توجه به اقتصاد مقاومتی و توازن بازارهای داخلی مشکلات اقتصادی کاهش یابد./813/202/ب1

ارسال نظرات