۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۳۱۵
امام جمعه بروجرد:

حضور در انتخابات نمایش اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر دسیسه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد حضور حداکثری پای صندوق های رأی را نمایش پشتیبانی ملت از نظام خواند و گفت: این حضور اقتدار و عظمت کشور را به رخ جهانیان می کشاند.
امام جمعه بروجرد

حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات هفتم اسفند بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امری بسیار مهم و ضروری است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای حضور حداکثری مردم، موافقان و مخالفان پای صندوق های رأی افزود: همه مردم در تعیین سرنوشت کشور سهم دارند و باید در عرصه انتخابات حاضر شوند.

 

حجت الاسلام ترابی شرکت در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه شرعی خواند و عنوان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

 

وی با بیان این که با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: این حضور نشان دهنده پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی و نمایش وحدت است.

 

امام جمعه بروجرد حضور مردم پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای برای این حضور بود، ملت ایران با حضور آگاهانه در این آزمون سربلند می شوند.

 

وی در ادامه رأی ملت را رأی به نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: هر رأی بر قدرت و اقتدار نظام می افزاید و پاسخ محکمی بر یاوه گویی های دشمنان است.

 

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب افراد اصلح اظهار داشت: در انتخاب افراد اصلح باید معیارهای مطرح شده از سوی رهبری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات بیان کرد: با حفظ فضای وحدت و همدلی باید از اختلاف و تفرقه خودداری کنند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که اصل اساسی در انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است، اظهار داشت: ملتی که صاحبان اصلی این نظام هستند امروز نیز موظف هستند در راستای دفاع از نظام و آرمان های انقلاب حضوری پرشور پای صندوق های رأی داشته باشند.

 

وی با بیان این که حضوری همراه با بصیرت و آگاهی در انتخاب افراد اصلح کارساز است، عنوان کرد: انتخاب افراد اصلح و ورود افراد شایسته به مجلس امری مهم برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

 

حجت الاسلام ترابی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در زمینه های گوناگون و با حضور به موقع به ندای رهبری لبیک گفته و همواره به دشمن ثابت کردند که فشارها و تحریم ها کوچک ترین ضربه ای به اراده آنان در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام وارد نمی کند، امروز نیز با حضوری آگاهانه پای صندوق های رأی بر اقتدار نظام می افزایند./9459/302/ب3

ارسال نظرات