۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۱۷۳۳۲
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

دشمن با نفوذ در خبرگان به دنبال اثرگذاری بر عمود خیمه انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب است، گفت: دشمنان در صدد هستند با نفوذ در مجلس خبرگان رهبری از اثر گذاری ولایت فقیه بکاهند.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب حوزه علمیه تاکستان، سخنان مهمی را درباره انتخابات بیان کرد.

 

وی تاکید کرد: دشمنان دریافته اند که عمود انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و درصدد هستند که با نفوذ در مجلس خبرگان از اثرگذاری آن بکاهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور و انتخابات پیش رو ایجاب می کند که با دقت در انتخابات شرکت کنیم و اگر کاندیدایی را نمی شناسیم از مجموعه ای مانند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که امین حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و رهبر معظم انقلاب است راهنمایی بگیریم.

 

شورای رهبری هیچ گونه مبنای شرعی و عقلی ندارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به طرح شورای رهبری که از سوی برخی ارائه و مطرح می شود نیز واکنش نشان داد و گفت: کسانی که شورای رهبری را مطرح می کنند اهداف سیاسی را دنبال می‌کنند.

 

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم تاکید کرد: شورای رهبری هیچ مبنای شرعی و عقلی ندارد و تجربه شکست خورده ای در جهان امروز محسوب می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، این مساله را دارای پیام های بسیار دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه ما و شما حرکت در مسیر ولایت فقیه قدردانی این نعمت الهی است. /924/
 

ارسال نظرات