۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۷۳۳۸

سالنامه تربیتی اخلاقی خُلُق منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی دارالهدی با اشراف حضرت آیت الله ناصری اصفهانی سالنامه خُلُق را با محوریت محتوای نو و انتشارنیافته تربیتی و اخلاقی منتشر کرد.
خُلُق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌‌الاسلام محمدرضا مجیری،مدیر مؤسسه فرهنگی دارالهدی  با اشاره به انتشار سالنامه جدید «خُلُق»، اظهار کرد: دوازدهمین شماره از سالنامه خلق، با محوریت مباحث تربیتی و اخلاقی ویژه 1395شمسی، به همت مؤسسه فرهنگی دارالهدی با اشراف حضرت آیت الله ناصری اصفهانی منتشر شد.

 

وی افزود: تجربه اشتیاق و استقبال فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی از یازده سالنامه گذشته، ما را بر آن داشت تا در این شماره به مباحثی تأکید کنیم که تاکنون در سال نامه های موجود کشور به آن پرداخته نشده است.

 

مدیر مؤسسه دارالهدی با تأکید به ثبت آداب روزانه اسلامی در سالنامه خلق، بیان کرد: روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در این سالنامه، به تبیین ضرورت و شرح آداب اخلاقی و مصادیق آن اختصاص یافته است و در روز چهارشنبه مواعظ و حکایات تربیتی علمای اعلام و در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز مباحث مربوط به مهدویت در این سال نامه تربیتی منعکس شده است.

 

حجت‌الاسلام مجیری اضافه کرد: تاریخ‌نگاری زندگانی برخی از مشاهیر عالمان دین، تاریخ تولد و ارتحال آنها، تعیین روزهای قمر در عقرب به هدف رعایت نکات اخلاقی متناسب با آنها از جمله مباحث طرح شده به شمار می‌آید.

 

وی درج یک حدیث تربیتی در هر صفحه و حکایات اخلاقی در پایان هر دو ماه را از دیگر ویژگی‌های جذاب این سالنامه عنوان و ابراز کرد: فهرست موضوعی مطالب تربیتی اخلاقی درج شده و کیفیت ویژه طراحی، انتشار و صحافی نیز از دیگر جلوه‌های درخور توجه این سالنامه به شمار می‌آید.

 

مدیر مؤسسه دارالهدی در پایان تأکید کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این سالنامه می‌توانند به مرکز پخش آثار این مؤسسه به نشانی قم، خیابان معلم، انتهای کوچه یک، پلاک 159 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 7840704-0253 و 09123513872 تماس حاصل کنند./907/102/ب2

ارسال نظرات