۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۳۱۷۳۶۳
سلیمانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

وعده‌های عمل نشده دولت زیر سایه برجام 2/ دولت سیاسی کاری را کنار بگذارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت در حوزه فرهنگی عنان کار را رها کرده است، گفت: مطرح کردن برجام 2 یک نوع سیاسی کاری برای اثرگذاری روی انتخابات است.
محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهداف دولت در مطرح کردن برجام 2 در آستانه انتخابات گفت: علت اصلی طرح کردن این مسأله این است که دولت در این سی ماه گذشته در حوزه‌های اقتصاد، توسعه کشور، برنامه‌ریزی و همچنین در حوزه مسائل اجتماعی و حل مشکلات اجتماعی و همینطور مسائل فرهنگی کار برجسته‌ای نکرده است.

 

وی با بیان این‌که دولت هیچ گزارشی از دستاورد‌های خود در این حوزه‌ها نمی‌تواند ارائه دهد، ابراز داشت: رکود اقتصادی، تعطیلی بیش از 14 هزار و 800 واحد صنعتی، رکود بازار مسکن و مسائلی از این قبیل را می‌توان از دستاوردهای منفی دولت دانست.

 

سلیمانی در ادامه با تأکید بر این‌که رکود در بازار مسکن، در صنایع فولاد و سیمان تأثیر بسیار منفی داشته است، اظهار داشت: متأسفانه اکثر واحد‌های صنعتی و تولیدی در حالت ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صنعت خودرو را یکی از این واحد‌های ورشکسته دانست و گفت: دوپینگ دولت و وام 25 میلیونی برای خرید خودرو سبب شد که مقداری از انبارهای خودروسازان خالی شود و الا این صنعت هم ورشکست کامل می‌شد.

 

وزیر ارتباطات دولت سابق افزود: دولت در حوزه فرهنگی نیز عنان کار را رها کرده و مشاهده می‌شود هرکس هر کاری را که بخواهد بدون برنامه و هماهنگی انجام می‌دهد و اگر رسانه‌ای هم مورد حمایت قرار گرفته رسانه‌ای است که زیر چتر دولت بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که اگر دولت بودجه‌ای هم بین رسانه ها تقسیم کرده است بیشترین مقدار را رسانه‌های همسو با سیاست‌های دولت گرفته‌اند، افزود: در این مسأله بارها مشاهده شده که تبعیض ناجوانمردانه‌ای صورت گرفته‌ است.

 

سلیمانی با بیان این‌که دولت در زمینه اشتغال، ازدواج و آینده جوانان هیچ فعالیت مطلوبی نکرده است، تصریح کرد: در این زمینه‌ها هیچ قدم مؤثری که بتوان به آن افتخار کرد از سوی دولت برداشته نشده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دولت عادت کرده است همه مسائل را سیاسی کند و به حاشیه ببرد، ابراز داشت: هنوز برجام 1 به فرجام نرسیده و نتیجه مشخصی ندارد دولت حرف از برجام 2 می‌زند و این مشخص است که یک نوع سیاسی کاری برای اثرگذاری بر روی انتخابات است.

 

سلیمانی با تأکید بر این‌که زمانی به پایان کار این دولت نمانده است، اظهار داشت: عملا دولت کمتر از یک سال وقت دارد تا بتواند وعده‌های خود را عملی کند و باید سیاسی بازی را کنار گذاشته و به دنبال کار مفید برای جامعه باشد./922/ت302/ج

ارسال نظرات