۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۳۱۷۴۱۶
با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

کارگاه تخصصی، آموزشی و پژوهشی غدیرشناسی در بندرعباس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی و پژوهشی غدیرشناسی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و رییس موسسه غدیرشناسی از امروز به مدت دو روز در بندرعباس درحال برگزاری است.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، کارگاه آموزشی غدیرشناسی بعدازظهر امروز با حضور آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و حجت الاسلام سعید شاه‌آبادی مؤسس و رییس مؤسسه غدیرشناسی در بندرعباس برگزار شد.
 

 

مؤسس و رییس مؤسسه غدیرشناسی در مراسم آغاز بکار کارگاه آموزشی غدیرشناسی در بندرعباس بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این دوره آموزشی طی سه مرحله و به مدت 30 ساعت برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

 

رییس موسسه غدیرشناسی ابراز داشت: این کارگاه آموزشی با شرکت 100 نفر از پژوهشگران، فرهنگیان و اساتید دانشگاهی به مدت دو روز در بندرعباس درحال برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی در ادامه، ارتقای سطح آگاهی و شناخت کامل ائمه معصومین را از اهم  اهداف برگزاری کارگاه تخصصی غدیرپژوهی برشمرد.

 

وی ادامه داد: پژوهشگران در این دوره‌های آموزشی شیوه پاسخگویی به شبهات وهابیت را فرا می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام شاه آبادی، تاریخ و جغرافیای غدیر، یوم‌الدار، کلیات علوم حدیث و امامان دوازده‌گانه را از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه تخصصی بیان کرد.

 

رییس موسسه غدیرشناسی اذعان داشت: حرکت غدیرپژوهی بر پایه پاسخگویی به شبهات وهابیت و آموزش‌های لازم به پژوهشگران شکل گرفته است.

 

گفتنی است، مرحله نخست کارگاه آموزشی غدیرشناسی براساس تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بندرعباس با موسسه غدیرشناسی تا فردا ادامه دارد./851/203/ب1

ارسال نظرات