۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۴۲۱
امام جمعه بندرعباس:

نسل جوان را از واقعیت های تاریخ اسلام آگاه کنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس، پاسخگویی به شبهه افکنی وهابیت را نیازمند شناخت کامل از ائمه معصومین دانست و گفت: باید در راستای آگاهی بخشی به نسل جوان از واقعیت‌های تاریخ اسلام تلاش کرد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی 2 روزه غدیرشناسی در بندرعباس با تأکید بر شناخت همه‌جانبه ائمه معصومین، گفت: برای پاسخ‌گویی به شبهه افکنی‌ها باید شناخت کامل ائمه معصومین را مدنظر قرار داد.


 

وی بیان داشت: می توان با برگزاری دوره‌های آموزشی، آگاهی ها و اطلاعات مردم از ائمه معصومین را ارتقا داد.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی غدیرشناسی، این امر مهم را حرکتی اساسی در جهت رسیدن به معارف اسلامی دانست و تصریح کرد: پژوهشگران باید در جهت رسیدن به شناخت همه‌جانبه حرکت کنند.

 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه ما از ائمه معصومین غلط فهمیدیم و این شناخت غلط آسیب جدی برای جامعه است بر اصلاح این شناخت تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ما با مجموعه‌ای از نادانستنی‌ها مواجه هستیم، تاکید کرد: باید با تقویت کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی زمینه را برای شناخت کامل نسل جوان از ائمه معصومین فراهم کرد.

 

وی، غدیرشناسی را سرآغاز شناخت ائمه معصومین عنوان کرد و بیان داشت: پرداختن یک شاعر مسیحی به موضوع غدیر در  200 صفحه و  شعرای مسلمان در بیش از 4 صفحه در مورد غدیر، نشان از لازمه توجه به حرکت غدیرشناسی برای شناخت ائمه معصومین را دارد.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: باید با تکیه بر وحدت اسلامی و شناخت کامل ائمه معصومین، پاسخگوی شبهه افکنی وهابیت بود و در راستای آگاهی بخشی به نسل جوان از واقعیت‌های تاریخ اسلام تلاش کرد./851/202/ب1

ارسال نظرات