۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۴۵۷

مسابقات فوتسال طلاب قم با قهرمانی بقیه الله پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مسابقات فوتسال طلاب حوزه علمیه قم که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز شده بود با قهرمانی تیم بقیه الله به پایان رسید.
مسابقات فوتسال طلاب قم مسابقات فوتسال طلاب قم مسابقات فوتسال طلاب قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقات قهرمانی فوتسال طلاب حوزه علمیه قم(جام فجر) که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز شده بود، پنج شنبه شب با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان رسید.
 
بر اساس این گزارش، مسابقات فوتسال طلاب بسیجی قم با حضور چهل تیم و در هشت گروه پنج تیمی در سالن شهدای محراب تیپ مستقل امام صادق(ع) برگزار شد.
 
 
در مسابقه نهایی این دور از بازی ها دو تیم بقیه الله و محبین آل یاسین به مصاف هم رفتند. در پایان این بازی نزدیک و دیدنی که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، بقیه الله موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
 
دیدار رده بندی نیز بین تیم های شهدای مرصاد و شهید سلیمی برگزار شد که تیم شهدای مرصاد با نتیجه شش بر چهار بر حریف خود غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
 
 
در پایان این بازی ها به سه تیم نخست کاپ مسابقات و جوایزی اهدا شد. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم فوتسال شهید سلیمی تعلق گرفت.
 
گفتنی است، این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی تربیت بدنی تیپ 83 امام صادق(ع) برگزار شد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات