۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۷۴۷۳
معاون پارلمانی دولت دهم:

رکود کشور نتیجه تمرکز دولت بر برجام است/ سیاست های دولت امکان فعالیت از صاحبان تولید گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میر تاج‌الدینی گفت: شرایط کنونی اقتصاد کشور و رکود حاصل تمرکز دولت در برجام بود، دولت با این تمرکز بخش های دیگر کشور، چون اقتصاد و صنعت را رها کرده و در این امور اقدامی مؤثر انجام نداد.
مير تاج الديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضامیرتاج الدینی، معاون پارلمانی دولت دهم، شب گذشته در همایش بزرگ اصولگرایان تبریز، با اشاره به هدفمندی یارانه ها، ادامه داد: هدفمندی یارانه ها آرزوی دولت ها سازندگی و اصلاحات بود.


وی با بیان این‌که اصولگرایان توانستند این طرح را اجرایی کنند، افزود: در هدفمندی یارانه ها لازم است که 60 درصد قیمت حامل های انرژی به جیب مردم باز گردد، اما دولت فعلی پس از افزایش قیمت حامل ها این میزان را به مردم و صنایع پرداخت نکردند، این عملی غیر قانونی بود.


معاون پارلمانی دولت دهم، رونق اقتصادی همراه با تورم را بسیار بهتر از رکود با افزایش تورم کم عنوان و تأکید کرد: بازاریان به جهت رکود سنگین در فضای اقتصادی کشور حیات خود را از دست داده و امکان فعالیت های اقتصادی را از دست داده اند.


وی با بیان این‌که کشور در رکود سنگین به سر می برد، افزود: شرایط کنونی اقتصاد کشور و رکود حاصل تمرکز دولت در برجام بود، دولت با این تمرکز بخش های دیگر کشور، چون اقتصاد و صنعت را رها کرده و در این امور اقدامی مؤثر انجام نداد.


حجت الاسلام تاج‌الدینی ادامه داد: بسیاری از صنایع کشور یا تعطیل شده و یا با کمتر از 50 درصد ظرفیت خود کار می کنند، این شرایط سبب افزایش بیکاری در کشور شده است، راهکار این موضوع استفاده از سرمایه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی است.


وی با اشاره به توانمندی لیست اصولگرایان تبریز و استان، خاطرنشان کرد: این لیست با اقبال مردمی برای حضور در مجلس می تواند در آینده کشور و تصمیم سازی های کشور تأثیر بسزایی داشته باشند و مجلس انقلابی را حاصل کنند.


نماینده تبریز در مجلس هفتم و هشتم،‌ ابراز داشت: همه لیست 6 نفره اصولگرایان تبریز که از معاون رئیس جمهور تا استاندار و عضو هیئت رئیسه و قشر فرهیخته بانوان در آن حضور دارند،‌ با اقبال گسترده مردم، می توانند به مجلس دهم راه یابند./854/پ202/ج1

ارسال نظرات