۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۴۸۳
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

کاندیداتوری مردم شهید پرور و انقلابی قزوین در مجلس خبرگان برایم افتخار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: کاندیداتوری مردم شهید پرور و انقلابی قزوین در مجلس خبرگان رهبری برایم افتخار است.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی صبح امروز در مراسم دعای ندبه در مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین تصریح کرد: ما منتظران امام زمان (عج) سه وظیفه در قبال امام داریم. نخست معرفت امام و سپس اطاعت از دستورات ایشان و نهایتا عشق به امام.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در دوران غیبت ما همین وظایف را نسبت به نائب امام یعنی مقام معظم رهبری داریم.
 
وی همچنین به مسائل انتخابات اشاره کرد و گفت: حمله به شورای نگهبان در چارچوب منافع دشمنان و باعث تضعیف نظام اسلامی قابل ارزیابی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین رجبی همچنین در برنامه ای دیگر در استان قزوین، به جایگاه جامعه مدرسین اشاره و ابراز کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همزمان با آغاز نهضت امام خمینی فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز در مسیر حمایت از نظام و رهبری حرکت کرده است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: به فرموده امام راحل اگر می خواهیم به دام اسلام امریکایی نیافتیم باید به سمت جامعه مدرسین حرکت کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: در این دوره انتخابات خبرگان نیز جامعه مدرسین دو نفر را برای این استان معرفی کرده است. آیت الله اسلامی که از سوی جامعه مدرسین معرفی شده است از مبارزان پیش از انقلاب و از علمای راستین است که در استان قزوین کاملا شناخته شده هستند و بنده نیز به ایشان ارادت دارم.
 
عضو جامعه مدرسین ادامه داد: بنده نیز حسب تکلیف علمای جامعه مدرسین توفیق حضور در استان قزوین را یافتم و به حضور در میان مردم شهیدپرور و عالم پرور قزوین افتخار می کنم و کاندیداتوری مردم شهید پرور و انقلابی قزوین در مجلس خبرگان رهبری برایم افتخار است./924/101/ج
ارسال نظرات