۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۱۷۴۹۵
امام جمعه موقت اصفهان:

تخریب شورای نگهبان خیانت به انقلاب و انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که ایجاد تنش و کشمکش در انتخابات خواست دشمن است، گفت: آمریکا از همان اول انقلاب با شورای نگهبان مخالف بود و باید توجه داشت کسانی که دست به تخریب این شورا می‎زنند، خیانت بزرگی در حق انقلاب و انتخابات روا می‎دارند.
حجت الاسلام ميردامادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجتالاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در میدان امام(ره) برگزار شد، با حساس خواندن شرایط انتخابات پیش رو، گفت: ایجاد تنش و کشمکش در انتخابات خواست دشمن است، باید مراقب نقشههای دشمن بود، البته رهبر معظم انقلاب نکات حساس را در لحظههای حساس به مردم میگویند و ایشان دین خودشان را به اسلام ادا میکنند.

وی با اشاره به این که انتخابات مسأله سرنوشتسازی در کشور است، افزود: به وسیله انتخاب مردم چندین سال یک کشور اداره میشود و باید بسیار مراقب بود و به دشمنان دل نبست، از دشمنان یاری نخواست و از خداوند تنها یاری بخواهیم و تکیه خود را به موضوع اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا قرار دهیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به رفت و آمدها سرمایهگذاران و معاملههای بین کشورهای خارجی با ایران، اظهار کرد: ما نمیگوییم این رفت و آمد کردن و این معامله کردن و قرارداد بستن اشکال دارد، اما خدایی نکرده باید حواس خود را جمع کنیم که دشمن به کشور نفوذ نکند تا از طریق این نفوذ کار تنها به دست آنان باشد.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به اهل ایمان میفرماید کسانی را که دشمن هستند به عنوان دوست انتخاب نکنید زیرا اینان دست از دشمنی و خیانت برنمیدارند ولو این که به شما لبخند بزنند یا با شما دست بدهند، اگر شما هم با آنان دوستی کنید، همیشه از زبانشان کینه و دشمنی برمیخیزد.

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی ابراز کرد: یکی از این کشورهای خارجی اعلام کرده است که ما تا ایران با اسرائیل رابطه برقرار نکند، با ایران رابطهای نخواهیم داشت و دیگری گفته که ما کاری میکنیم که سرمایهگذار خارجی از ورود به کشور ایران در ترس و دلهره باشد، آن روز که در قضیه هستهای دست و پای ما را بستند، این حرفها نبود و اکنون هم نمیتوانند کاری کنند.

وی با اشاره به برخی آیات دیگر قرآن کریم، خاطرنشان کرد: خداوند میفرماید شما به دین آنان احترام میگذارید، اما بدانید که در خلوت از کثرت غیظ و دشمنی انگشتانشان را گاز میگیرند، به آنان باید گفت که بمیرید، زیرا کشوری که به خداوند ایمان دارد، همه چیز را دارا است و یقینا اگر آنان در این 37 سال کاری میتوانستند انجام بدهند، میکردند و ایران را مورد تجاوز خودشان قرار میدادند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: دشمنان جرأت حمله به ایران را ندارند، گاهی آنان از طرف عوامل خودشان فریب میخورند و میگویند همه گزینهها از جمله گزینه نظامی روی میز است، اینها فریب خودتان علیه خودتان است، وگرنه اگر خوب دقت کنید میبینید که با قدرتی که مردم در 22 بهمن ماه نشان دادند، نمیتوان مبارزه کرد.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم درباره دشمنان میفرماید اگر خوبی به شما برسد و شما پیشرفتی بکنید آنها ناراحت میشوند، میگویند ایران نباید موشک داشته باشد، نباید در صنایع مختلف موشکی پیشرفت کند، اما اگر به شما بدی برسد، شاد میشوند اما اگر واقعا مقاومت کردید و روی پای خودتان ایستادید، هیچ گونه از فعالیتهای آنان به شما ضرر نمیرساند.

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: جمعه آینده امتحان ملت ایران است، برخی ممکن است از این امتحان سربلند بیرون نیایند، باید توجه کرد که در انتخابات سرنوشت ما به دست خود ما تأمین میشود، مردم در جمعه آینده افرادی که شورای نگهبان انتخاب کردهاند را انتخاب میکنند و به مسؤولیت میرسانند.

وی با تأکید بر این که آمریکا از همان روز اول با شورای نگهبان مخالف بود، اظهار کرد: آمریکا دشمن است و دشمن حتی با زنده بودن ما نیز مخالف است، متأسفانه گاهی برخی از خودیها هم از ضربه زدن به پیکر شورای نگهبان دریغ ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی نیز منتظر جمعه آینده هستند اما در مقابل رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان ایستادهاند، چندین مجتهد و حقوقدان افرادی را به عنوان واجد صلاحیت برای مجلس و خبرگان معرفی کردهاند، چرا شما موضعگیری میکنید، باید گفت تخریب شورای نگهبان یکی از خیانتهای بزرگ به انقلاب و انتخابات است.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف مذاکرهکنندگان گشایش اقتصادی در وضعیت کشور بود، اظهار کرد: بنده بارها گفتم که به آمریکا نمیشود اعتماد کرد، معنایش این است که اجازه بدهیم دانشمندان و جوانان ما با تکیه بر نیروی داخلی به مسائل اقتصادی بپردازند و انشالله موفق خواهند بود./914/پ201/ج

ارسال نظرات