۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۱۷۵۲۳
آیت الله قبلان:

تمسک به اصل وحدت اسلامی راه حل مشکلات منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان مشکلات داخلی این کشور را یک فاجعه توصیف کرد و از مسؤولان خواست که برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره ای بیندیشند.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیروت که در ساختمان این مجلس برگزار شد گفت: لبنان همواره در پی تهدیدات تروریست های صهیونیستی و تکفیری، در معرض ناامنی است.

 

وی افزود: در شرایطی که دشمنان در مناطق مرزی لبنان تمامیت ارضی ما را تهدید می کنند متاسفانه بحران های داخلی نیز مردم را به ستوه آورده و مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی را به کام آنان تلخ کرده است.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: مشکلات داخلی لبنان و ناتوانی دولت به جایی رسیده است که خدمات بهداشتی تعطیل شده و مشکل انباشت زباله ها هر روز افراد بیشتری را در معرض بیماری های خطرناک قرار می دهد.

 

آیت الله قبلان در ادامه وضاع منطقه را نیز مورد بررسی قرار داد و خاطر نشان کرد: جهان عرب و اسلام اسیر توطئه های دشمنان و استعمارگران شده و تنها راه رهایی از این بحران رها تمسک به اصل وحدت اسلامی در تمام کشورهای منطقه است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایران و عربستان باید برای حل مشکلات منطقه به گفت‌و گو پرداخته و به جای شعله ورشدن آتش درگیری ها و نابودی کامل کشورهای اسلامی چاره ای اندیشیده شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات