۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۵۲۵
آیت الله علما:

رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات بهترین ویژگی یک نماینده اصلح است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی های نمایندگان اصلح، گفت: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات بهترین ویژگی یک نماینده اصلح است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشریح وظایف نمایندگان عنوان داشت: نمایندگان نمی توانند در حیطه کاری دولت ورود پیدا کرده و وعده های بسیاری به مردم دهند امام می توانند نظارت دقبق و منسجم بر اجرای قوانین داشته باشند و همچنین با تلاش مداوم تصویب قوانین درخورد کشور را رقم زنند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نمایندگان انتخابات را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات بهترین ویژگی یک نماینده اصلح است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی در ادامه اشاره ای نیز به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی کرد و ابراز داشت: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان به اجرای اقتصاد مقاومتی بهترین عامل جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی است.


امام جمعه کرمانشاه صیانت از ارزش های انقلاب اسلام را از ضروریات دانست و خاطر نشان کرد: تمکین از قوانین نظام و همچنین شورای نگهبان از ویژگی های انقلابیون و ولایتمداران است که با حضور تمامی اقشار پای صندوق های رأی آرمان های امام راحل و شهدا تحقق می یابد.


آیت الله علما با بیان اقدامات ضد انقلابی دشمنان در خصوص انتخابات و حماسه ملی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با استفاده از رسانه ها به معرفی عده ای می پردازند و در حال تشویش عقاید مردم هستند که عمل به خط و خطوط دشمن حماسه ملی انقلاب در روز هفتم اسفند ماه سالجاری را به مخاطره می اندازد.


وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به تزلزل سپاه پاسداران، شورای نگهبان و ولایت فقیه چشم دوخته اند اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر نقشه ها های دشمنان انقلاب خنثی خواهد شد.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) یادآور شد: امام راحل همواره به تمکین از شورای نگهبان تأکید می کردند لذا زیر سؤال بردن شورای نگهبان القای غیرقانونی بودن اتخابات است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان خواستار حضور حداکثری ملت در انتخابات شد و تصریح کرد: خلق حماسه ای دیگر توسط مردم و ملت اقتدار ملی را دو چندان و راه نفوذ دشمن را مسدود می کند./857/202/ب2

ارسال نظرات