۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۵۵۳
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام تأکید کرد؛

لزوم حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که انتخابات برای کشور بسیار سرنوشت‌ساز است، گفت: به یقین هفتم اسفندماه همگی با خوب رأی دادن، انتخاب فرد صالح و مناسب و حضور گسترده پای صندوق‌های رأی کشورمان را سرافراز می‌کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به اول اسفندماه سال‌روز شهادت شیخ فضل‌الله محلاتی نماینده امام راحل در سپاه پاسداران، اظهار داشت: این روحانی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس در حمله جنگنده‌های دشمن به هواپیمای مسافربری شهید شدند و به همین مناسبت این روز با عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نام گرفت.

 

وی با اشاره به این که روحانیان نقش کلیدی و ریشه‌ای در همه عرصه‌های انقلاب به ویژه دفاع مقدس داشته‌اند، گفت: شهدای روحانی به نسبت جمعیت‌شان بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده‌اند و به خود می‌بالند که تنها مردم را راهی نکرده بلکه خودشان هم رفتند و شهید شدند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که 13 جمادی‌الاول مصادف با شهادت حضرت زهرا است، خاطرنشان کرد: فاطمیه اصلی 95 روز بعد از رحلت پیامبر است اما مؤمنان به احترام حضرت زهرا(س)، فاطمیه نخست را نیز ارج نهاده و حرمت نگه می‌دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند نماز جمعه قرارگاه است، تصریح کرد: نقش نمازگزاران به عنوان افسران این قرارگاه بزرگ اسلامی این بوده که همیشه به صورت به هم‌پیوسته، متشکل، قوی، محکم و مقاوم در صف اول مبارزه با دشمن باشند.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به پیامبر و پیام‌رسان بودن نمازگزاران نماز جمعه  اشاره و خاطرنشان کرد: هرکدام از نمازگزاران باید مطالب نماز جمعه را منعکس، تحلیل و پیرامون مطالب آن با دیگران گفت‌وگو کنند.

 

این مقام مسؤول، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را حجت و عمل به آن‌ها را وظیفه شرعی عنوان و ادامه داد: جایگاه رهبری جایگاه بسیار مهمی است و همه باید گوش به فرمان ایشان باشند.

 

وی در ادامه بیان داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی روز چهارشنبه خود در جمع مردم آذربایجان شرقی فرمودند من چیزهایی می‌بینم و حس می‌کنم که مردم نیز باید آن‌ها را بدانند و آن‌ها را با مردم در میان خواهم گذاشت و هیچ‌ وقت از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مطابق با بیانات رهبری دشمن در زمینه انتخابات تلاش می‌کند و می‌خواهد این انتخابات آنگونه که او می‌ خواهد برگزار شود و به دنبال نفوذ در این امر مهم است و این فرآیند را با تخریب شورای نگهبان، تضعیف وظایف شورای نگهبان و از بی‌اعتبار ساختن تصمیمات این شورا در افکار عمومی به اجرا گذاشته است.

 

وی افزود: یکی از آفت‌های انقلاب حاکمیت اشرافی مثل رواج دادن زندگی دنیوی و اشرافی، راحت‌طلبی، استفاده از کالاهای لوکس و رواج حسین‌کشی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به هشدارهای رهبری در خصوص ورود افراد مرعوب غرب و آمریکا و کسانی که به دنبال رواج حاکمیت اشرافی در مجلس هستند ادامه داد: این افراد با ریل‌گذاری در سراسر میهن، کشور را به بدبختی می‌کشانند.

 

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: همه سیاست‌گذاری‌های کلان کشور به واسطه رهبر تعیین می‌شود و اگر نمایندگان مجلس خبرگان واداده باشند نمیتوانند رهبر مناسب انتخاب کنند و در این صورت انقلاب به خطا خواهد رفت.

 

وی به دو سال زحمت و تلاش برای برجام اشاره و تأکید کرد: آیا الان بعد از گذشت این مدت آمریکا به گفته‌های خود پایبند است، خیر می‌ بینیم که آمریکا با صراحت می‌گوید، نمی‌گذاریم سرمایه‌گذاری وارد ایران شود.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند اقتدار را از طریق خارج از کشور به دست آورند باید بدانند آن‌ها تا جایی که برای‌شان امکان دارد ما را تضعیف می‌کنند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر یادآور شد: تعامل با دنیا مهم و الزامی است ولی این تعامل باید با اقتدار چه از لحاظ اقتصادی، دفاعی و علمی باشد چراکه مردم ایران نشان دادند در همه زمینه‌ها توانمند هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که انتخابات برای کشور بسیار سرنوشت‌ساز است، گفت: به یقین هفتم اسفندماه همگی با خوب رای دادن، انتخاب فرد صالح و مناسب و حضور گسترده پای صندوق‌های رأی کشورمان را سرافراز می‌کنیم./9457/202/ب1

ارسال نظرات