۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۷۵۶۲
مسوول فرهنگی حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه حضور حداکثری و انتخاب اصلح در 7 اسفند ماه را مشت محکمی بر دهان دشمنان خواند و گفت: عزت انقلاب و اسلام و ادای دین در برابر شهدا با مشارکت انجام می شود و هر چه در این عرصه نمره بالاتری بگیریم، موفق‌تر خواهیم بود.
انتخابات

حجت الاسلام ناصح پور، مسؤول فرهنگی حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که هر کس اهل تفکر و دشمن شناسی باشد، می داند که هر قدم عقب نشینی در برابر دشمن معادل پیروزی آنها و ضرر ماست، اظهار کرد: حداقل ضرر آن تضعیف وجهه کشور در دید بین المللی بوده  و این اصلی دینی است، همچنین  هر قدمی در جایی بگذارید که دشمن به غضب بیاید عمل صالح است.


وی ادامه داد: هر گاه از رفتار مسلمانان دشمن به غضب بیاید، خداوند متعال بابت آن اجر و پاداش می دهد، در حقیقت باید در برابر دشمن موضع گیری محکم کرد، حضور در راهپیمایی و انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن بوده و موضع گیری هایی که صورت می گیرد، با همه مشکلات و ضعف هایی که وجود دارد، نشان می دهد انسان نباید شخصی نگاه کند بلکه باید  سود و ضرر بین المللی آن را  در نظر بگیرد.


استاد حوزه و دانشگاه شرایط امروز منطقه را حساس تر از قبل خواند و تأکید کرد: شرایط امروز منطقه و نفوذ دشمنان و غرب در کشور های اسلامی، نشان می دهد برای رسیدن به هدف واحد همچون ائتلاف اصولگرایان و ارائه لیست مشترک در این زمینه، باید متحد بود، در حقیقت همه به میثاق نامه تن دادند اما متاسفانه از صحنه رقابت کنار نکشیدند و ایستادگی کردند.


حجت الاسلام ناصح پور با بیان این که رضایت آنها به این میثاق نامه مستند سازی شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نماینده برگزیده دیکته نوشته شده هر چند با اشکال بوده و برای دور جدید به جهت آشنایی با ساز و کارهای موجود  انتخاب او اصلح تر از سایرین به نظر می رسد، همچنین حضور حداکثری و انتخاب اصلح در 7 اسفند ماه مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده و عزت انقلاب و اسلام و ادای دین در برابر شهدا با مشارکت انجام می شود و  هر چه در این عرصه نمره بالاتری بگیریم، موفق تر خواهیم بود. بسیج شهید اژدری/864/303/ب2

ارسال نظرات