۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۵۷۲

نشست بصیرت افزایی ائتلاف اصولگرایان در شهرری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست بصیرت افزایی با حضور جمعی از نمایندگان ائتلاف اصولگرایان در جمع نخبگان سیاسی شهرری در حسینیه پیروان قیام عاشورای این شهر برگزار شد.
وحدت اصولگرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد، فاطمه رهبر، لاله افتخاری و فاطمه سادات هاشمی، شامگاه 30 بهمن در نشستی که با محوریت بصیرت افزایی در جمع نخبگان سیاسی شهرری در حسینیه پیروان قیام عاشورا برگزار شد، حضور یافتند.

 

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن فاطمیه(س)، گفت: هدف از این گردهمایی بیعت با اهل بیت(ع) است چرا که امام حسین(ع) در راستای حفظ اسلام و احیای سیره پیامبر(ص) در سطح جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند به همین سبب ما نیز از قیام آنان الگو و تأثیر می‌پذیریم.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه خود در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: در سه دوره‌ای که در مجلس شورای اسلامی خدمتگذار مردم بودم به جد سعی کردم حضرت زهرا(س) را به عنوان یک الگو و اسوه زن ایرانی معرفی کنم چرا که این عزیزان چراغ راه هدایت بشر به شمار می‌روند.

 

افتخاری با اشاره به اینکه پاسداری از خون پاک شهدا، اسلام و ولایت فقیه از عمده وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود، ابراز کرد: زمانی که نمایندگان از جانب مردم معزز انتخاب می‌شوند نباید وعده‌های داده شده خود را فراموش کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت و حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو عملی صالح در نزد پروردگار محسوب می‌شود به همین سبب حضور پر شور و با بصیرت مردم در انتخابات 7 اسفند دل رهبر معظم انقلاب و شهدا را شاد کرده و دل دشمنان را به لرزه در خواهد آورد و این چنین تمام نقشه آنان  نقش بر آب می‌شود.

 

در ادامه فاطمه رهبر نماینده مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جایگاه زنان در کشور ما بسیار رفیع و با عظمت است و سه قانون حمایت از زنان در مجلس شورای اسلامی آتی در دستور کار ما قرار دارد.

 

وی افزود: برای مثال، بانوان خانه‌دار باید تحت پوشش بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی قرار گیرند تا پس از گذشت 25 سال بتوانند مستمری بگیر دولت شوند جاری ساختن این طرح سبب امنیت و آرامش بانوان خانه‌دار شده و موجب مستحکم شدن پایه‌های مقدس خانواده و عدم تزلزل آن در جامعه می‌شود.

 

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه در قوانین و دستورات الهی در دین اسلام امری ارشادی و یا تعبدی است، بیان داشت: قوانین و احکام الهی در راستای تحقق کمال بشر صادر شده است چرا که عقل انسان قدرت صدور چنین دستوراتی برای فهم فلسفه و حکمت آن ندارد.

 

وی افزود: برای مثال، اقامه نماز دستور صادر شده از جانب خداوند است تا انسان به عبادت ذات مقدس خداوند دست یابد و اگر خداوند این امر را از انسان طلب نمی‌کرد آیا عقل انسان قادر به درک عظمت عبادت می‌شد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارشاد به حکم عقل حاصل امر ارشادی است که از جانب خداوند امر به عاقل شدن انسان در برابر جنگ نفس است، گفت: انسان نباید عقل خود را زیر پا بگذارد به همین سبب انسان عاقل امانت را باید به اهل خود می‌سپارد.

 

وی افزود: در ابتدای انقلاب مردم به جمهوری اسلامی ایران که به رهبری امام راحل آغاز شد سپس به دست خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای برای رهبری و هدایت جامعه اسلامی سپرده شد رأی دادند و این انتخاب درست عاملی برای رشد و موفقیت‌های امروز ما در کشور بود.

 

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه اقتدار سیاسی، امنیتی و دفاعی به سبب آن است که انقلاب به دست اهلش سپرده شده است، اظهار داشت: اگر هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود امروز دفاع مقدس به نماد قدرت جمهوری اسلامی تبدیل نمی‌شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در انتخابات پیش رو که امری جامع است نزد خداوند مسؤول هستیم چرا که با انتخابی درست و رأی دادن به افراد اصلح باید مجلس را به اهلش سپرد./813/202/ب1

ارسال نظرات