۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۷۵۹۷
امام جمعه بندرعباس:

حضور مردم در انتخابات، عامل مهم بازدارندگی توطئه های دشمنان قسم خورده نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران با شرکت در انتخابات متعدد، گفت: حضور مردم در انتخابات، عامل مهم بازدارندگی توطئه های دشمنان قسم خورده نظام است.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر اینکه نباید اذهان مردم را در آستانه این انتخابات بزرگ مشوش کرد، گفت: باید همه دست به دست هم داده و با حضور پرشور در انتخابات حماسه آفرین باشیم.

 

وی افزود: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور در انتخابات، همه باید در این روز حماسه ساز حاضر شوند حتی کسانی که اعتقادی به نظام ندارند می بایست برای تامین امنیت کشور و حفظ اقتدار ملی در این امر به طور جدی مشارکت کنند.

 

امام جمعه بندرعباس، حضور در انتخابات را تکلیف همگانی خواند و تصریح کرد: یک رای هم یک رای است، تصور اینکه حضور و یا عدم حضور ما در انتخابات بی‌تاثیر است تصوری غلط بوده، نباید نسبت به شرکت در این امتحان بزرگ بی‌تفاوت بود.

 

وی، در ادامه با اشاره به ابعاد و آثار مختلف حضور در انتخابات، تقویت پایه‌های انقلاب و نظام و حفظ ایران اسلامی مهمترین آثار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست.

 

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم خودداری کنند ابرازداشت: کسانی که در نهایت بر کرسی می‌نشینند باید خود را از مردم بدانند و به دنبال خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باشند.

 

وی با بیان اینکه آنچه به عنوان ادبیات سیاسی امروز مطرح است از حضور مردم به نظام‌ها نمره می‌دهند افزود: مردم ایران اسلامی برای حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا را تقدیم و سختی‌ها را تحمل و با مشاکت در انتخابات متعدد حماسه آفرینی کرده اند.

 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: هر ایرانی باید با حضور در پای صندوق‌های رای صرف نظر از مسائل موجود در اذهان باید به مصالح اعلا بنگرد.

 

وی در ادامه افزود: برای برگزاری انتخاباتی پرشور باید مسائل را زیر پوشش مصالح نادیده گرفت و مصالح را مقدم بر مسائل دانست و با نشاط در روز 7 اسفند ماه با یک رای بر فرق یاوه‌گویان کوبید.

 

آیت الله نعیم آبادی، با اشاره به وظایف مردم در انتخابات، انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو را مهم ترین گام مردم ایران دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس همچنان به دنبال آسیب زدن به ایران و اسلام هستند و ما باید به عنوان مسلمان ایرانی حضور در انتخابات را یک تکلیف انقلابی، اسلامی و ملی بدانیم.

 

وی با تاکید بر شناخت نامزدهای انتخابات، از مردم خواست تا با انتخاب کاندیداهای اصلح از جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز که مد نظر بزرگان و تائید آنهاست، بهترین انتخاب را انجام دهند.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود ادای تکلیف شرعی حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات را عاملی مهم برای ایجاد بازدارندگی توطئه دشمنان قسم خورده دانست./851/202/ب3

ارسال نظرات