۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۵۹۹
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی:

12هزار دانشجو به عتبات عالیات مشرف می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام 12 هزار دانشجو از سراسر کشور به زیارت عتبات عالیات در دور جدید خبر داد و اظهار داشت:خوشبختانه با فراهم شدن شرایط اعطای تسهیلات کم ‌بهره به دانشگاهیان شاهد استقبال دانشجویان در این سفر معنوی بوده ایم.
عتبات

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیرعامل بانک ملت در سفر به عراق، به همراه سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، رییس دفتر حج و زیارت در عراق، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در عتبات عالیات اظهار داشت: با استقبال گسترده دانشگاهیان برای حضور در کاروان‌های زیارتی عتبات مواجه هستیم.

 

وی با بیان این‌که در دور جدید بیش از 12 هزار دانشجو و اساتید دانشگاه توفیق حضور در اماکن متبرکه کشور عراق را خواهند داشت، افزود: خوشبختانه با فراهم شدن شرایط اعطای تسهیلات کم ‌بهره به دانشگاهیان شاهد استقبال دانشجویان در این سفر معنوی بوده ایم.

 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشجویی با تقدیر از همکاری بانک ملت در اعطای تسهیلات سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تبدیل دو ضامن به یک ضامن یکی دیگر از اقدامات این بانک بوده است که انتظار داریم در اعزام دانشجویان بی‌بضاعت نیز همکاری لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق نیز گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته، دانشگاهیان با حضور در ویژه برنامه های بعثه مقام معظم رهبری، بهره معنوی حداکثری در سفر به عتبات عالیات عراق داشته اند./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

 

ارسال نظرات