۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۱۷۶۱۵
استاد حوزه علمیه:

آینده کشور و سعادت جامعه در گرو انتخاب آگاهانه مردم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه زاهدان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: آینده کشور و سعادت جامعه امروز در گرو انتخاب آگاهانه مردم و دقت‌نظر آنان در انتخاب افراد اصلح است.
انتخابات

حجت‌الاسلام مصطفی باهنر، استاد حوزه علمیه شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی یک امر بسیار مهم و حیاتی است، از این رو باید توجه داشته باشیم که چه کسانی انتخاب می‌شوند.


وی اظهار کرد: خیلی از بزرگان به ما هشدار می‌دهند که مراقب باشید چه کسانی وارد مجلس می‌شوند، کسانی که پشت پرده فتنه نقش داشته‌اند و به انقلاب و نظام اسلامی تعهدی ندارند، نباید وارد مجلس شورای اسلامی شوند.


استاد حوزه علمیه شهرستان زاهدان افزود: مجلس خبرگان رهبری نیز مربوط به رهبری و ستون انقلاب می‌شود، بنابراین کسانی که به درجه اجتهاد رسیده و افزون بر صلاحیت علمی و فقهی، دلسوز مردم و نظام هستند باید وارد این مجلس شوند.


وی بیان کرد: فردی که می‌خواهد نماینده مردم باشد، باید متعهد به خدا و قرآن، متعهد به نظام اسلامی و نیز مسؤول و متعهد نسبت به مردم باشد، حرف آن‌ها را بفهمد و خود را خدمتگزاری برای آنان بداند؛ کسانی که به دنبال منافع شخصی بوده و با وعده‌های توخالی مردم را فریب می‌دهند باید شناسایی شوند و از حضور آنان در مجلس، ممانعت کنیم.


حجت‌الاسلام باهنر در پایان عنوان کرد: افزون بر انتخاب آگاهانه، نفس حضور نیز بسیار مهم است، زیرا امروز چشم دشمنان نظام اسلامی به مسأله انتخابات ایران دوخته شده و می‌خواهند به هر طریقی مردم را نسبت به آینده نظام بدبین و ناامید کنند، بنابراین حضور مردم آب سردی بر پیکر بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود./831/303/ب1

ارسال نظرات