۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۷۶۲۳

پایگاه اینترنتی جدید انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اینترنتی جدید انقلاب اسلامی حوزه هنری با آرشیوی غنی و گسترده از اسناد، روزنامه‌ها، مقالات و اطلاعات مرتبط با انقلاب اسلامی کشورمان به تازگی راه‌‌اندازی شده است.
پيروزي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت تحلیلی، خبری و تاریخی انقلاب اسلامی که به همت مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری و دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری در حال حاضر به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است، با بخش‌های مختلف همچون امروز در آیینه تاریخ، بانک اطلاعات، روزنامه 57، خاطرات، گفت وگو/خبر، مقاله، ادب و هنر، معرفی کتاب و ... اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با انقلاب اسلامی کشورمان و حواشی آن در اختیار مخاطبان، به ویژه محققان و پژوهشگران می‌گذارد.

 

سایت جدید انقلاب اسلامی آرشیو کاملی از روزنامه‌های دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار دارد که می‌تواند مورد توجه هر مخاطبی قرار گیرد و همچنین در بخش بانک اطلاعات امکان جست‌وجوی هوشمند موضوعات مدنظر مخاطبان را فراهم آورده است.

 

در این سایت همچنین تازه‌ترین مقالات و یادداشت‌های تحلیلی پیرامون تاریخ شفاهی و خاطرات شفاهی کشورمان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و به روز رسانی می شود.

 

در بخش خاطرات نیز علاقه‌مندان می‌توانند به خاطرات زیادی از افراد تاثیرگذار و مطرح دوران انقلاب اسلامی دسترسی داشته باشند. خاطراتی که توسط پژوهشگران دفتر ادبیات انقلاب اسلامی و دفتر تاریخ شفاهی گردآوری و تنظیم شده و چکیده‌ای از برترین بخش‌های آن در اختیار مخاطبان سایت انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

 

علاقه مندان برای استفاده از سایت انقلاب اسلامی می‌توانند به این لینک مراجعه کنند./1330/د102/ی

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات