۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۱۷۶۳۰
امام جمعه عجب شیر:

مردم کسانی را به مجلس بفرستند که دارای شاخصه‌های تعهد و تخصص باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: مردم ایران باید کسی را به مجلس بفرستند که شاخصه‌هایی همچون تعهد و تخصص را دارا باشند، ملت ایران باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مردم آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان ایران را ناامید و دل رهبر انقلاب را شاد کرد.


وی با بیان اینکه شورای نگهبان مرزبان قانون است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار به مسأله نفوذ در انتخابات تأکید کردند، نفوذ یک خطر واقعی است، از این رو ما باید به این مسأله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.


امام جمعه عجب شیر با بیان این‌که هر رأیی که بر صندوق ریخته می‌شود موشکی است بر سر دشمن، افزود: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری دخالت داشتند و سعی دارند که در این انتخابات نیز دخالت کنند که با هوشیاری ملت ایران اجازه دخالت به دشمنان انقلاب اسلامی داده نخواهد شد.


وی در ادامه گفت: مردم ایران باید کسی را به مجلس بفرستند که شاخصه‌هایی همچون تعهد و تخصص را دارا باشند، ملت ایران باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهند و با تحقیق و پرس و جو به کاندیدای مورد اعتماد رأی دهند.


حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که نباید رای ما بدون حساب و کتاب باشد، گفت: امروزه شاهدیم نمایندگانی که روزی در مجلس قانون تصویب می‌کردند در حال حاضر در کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند.


وی با بیان این‌که شورای محترم نگهبان چند توطئه بزرگ را خنثی کرد، افزود: آمریکا برای مجلس خبرگان خواب‌هایی دیده بود که با هوشیاری شورای نگهبان این نقشه‌های شوم نقش بر آب شد.


امام جمعه عجب شیر دامه داد: نامزدهای انتخاباتی که در این مدت به اسم احسان ضیافت‌هایی را تدارک می‌دهند، در واقع رشوه برای رأی گرفتن می‌دهند و این خلاف قانون است، کسی که امروزه خلاف قانون عمل می‌کند چطور می‌خواهد بعد از انتخاب شدن قانون تصویب کند./854/302/ب2

ارسال نظرات