۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۱۷۶۴۱
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌کند؛

نقد تأملی بر نظریه‌های زمینه‌سازی ظهور؛ امکان یا امتناع

خبرگزاری رسا ـ کرسی نقد تأملی بر نظریه های زمینه سازی ظهور؛ امکان یا امتناع با حضور کارشناسان این عرصه و به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تأملی بر نظریه های زمینه سازی ظهور؛ امکان یا امتناع از سوی کارشناسان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نقادی می شود.

 

بر اساس این گزارش، سخنرانان این نشست، حجج اسلام غلامرضا بهروزی لک، استادیار علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع( و حسین الهی نژاد، عضو هیأت علمی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هستند.

 

همچنین ناقدان این بحث حجج ‌اسلام مجتبی کلباسی، رییس مرکز تخصصی مهدویت و سیدمسعود پورسیدآقایی، رییس مؤسسه آینده روشن هستند و دبیری علمی نشست را نیز خدامراد سلیمیان، عضو هیأت علمی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برعهده خواهد داشت.

 

گفتنی است، این نشست به همت مرکز همکاری های علمی و پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روز یک‌شنبه 2 اسفندماه ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در ابتدای خیابان معلم برگزار می شود./1330/ن604/ی

ارسال نظرات