۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۷۶۸۴
همزمان با ایام فاطمیه صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های معارفی با محوریت شخصیت‌شناسی حضرت زهرا در آستان حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه دوره های معارفی با محوریت شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) در آستان مقدس بانوی کریمه حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.
برنامه هاي ايام فاطميه حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  همزمان با ایام فاطمیه به مناسبت شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) به مدت یک هفته در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌های معارفی و فرهنگی برگزار می شود.

 

در این ایام حجج اسلام والمسلمین حسینی اراکی، میرشفیعی و حسینی قمی به تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س) خواهند پرداخت و با مداحی مداحان اهل بیت(ع) حاج عباس حیدرزاده، حاج علی مالکی نژاد و حاج حسن اخباری مراسم عزای حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

همچنین نمایشگاه «پوشش فاطمی» با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س)، عفاف و حجاب شامل تصاویر و پوستر و معرفی کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های حرم بانوی کرامت واقع در ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه فاطمیه برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

 

اضافه بر این در این ایام، قرائت زیارت حضرت زهرا(س) به مدت پنج روز در آیین صبحگاهی خطبه خوانی خادمان حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد بالاسر حرم مطهر و بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

همچنین در این ایام با تشکیل حلقه های معرفت، دوره های معارفی برای معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) برای زائران و مجاوران برگزار خواهد شد و برنامه‌های رواق خواهران هم در این مدت به ابعاد شخصیتی زهرا(س) اختصاص خواهد داشت.


شایان ذکر است، این برنامه‌ها همه روزه از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 برای زائران و مجاوران در آستان حضرت معصومه(س) تدارک دیده شده است./837/303/ب2

ارسال نظرات