۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۶۹۲
نماینده مجلس مطرح کرد؛

لزوم رعایت تقوای انتخاباتی از سوی کاندیداها

خبرگزاری رسا ـ فولادگر با تأکید بر لزوم رعایت تقوا و پرهیز از تخریب سایر کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی، گفت: هر گروه بایستی با حفظ احترام کاندیداهای دیگر تنها توانایی ها و سوابق عملی خود را برای مردم تبیین کند.
حميدرضافولادگر نماينده مجلس هشتم

حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره ویژگی های نماینده اصلح و نحوه تبلیغات صحیح انتخاباتی، گفت: مردم باید با بررسی سوابق افراد و عملکرد آن ها و با توجه به اعتقاد کاندیداها به انقلاب و نظام اسلامی، ولایت فقیه و توانایی ها و تخصص هایی که متناسب با نیاز امروز جامعه است، کاندیدای اصلح را شناسایی کنند.

 

وی ادامه داد: مبادا افرادی به خاطر دنیای شخصی دیگران آخرت خود را تباه کنند و به حمایت از شخصی بپردازند که انتخاب او به مصلحت نظام و کشور عزیزمان نباشد؛ در این صورت ضرر قابل توجهی را متحمل خواهند شد که در آخرت گریبانگیر آنان خواهد شد، نباید خدای ناکرده بار گناه دیگران را به دوش بکشیم.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: رعایت تقوای اسلامی و دینی و حفظ احترام متقابل همه گروه ها و جناح ها و کاندیداهای حاضر در رقابت انتخاباتی پیش رو بر همه افراد واجب است و هر گروه بایستی با حفظ احترام کاندیداهای دیگر از تخریب خودداری و توانایی ها و سوابق عملی خود را برای مردم تبیین کند.

 

فولادگر اظهار داشت: اسراف و تبذیر در فرهنگ اسلامی و قرآنی ما به شدت مورد نکوهش قرار گرفته است، بسیار دقت کنیم تا در تبلیغات انتخاباتی از بریز و بپاش های بیهوده جلوگیری کنیم و به ویژه در شرایط  اقتصادی امروز که بسیاری از مردم با مشکلات عدیده مواجه هستند، اسراف در تبلیغات و پخش بی حساب پوسترها سبب بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی خواهد شد.  

 

وی در ادامه گفت: اگر نماینده ای واقعاً برای رضای خدا و احساس تکلیف و انجام وظیفه به انتخابات ورود کرده باشد، باید به تعهدات خود و قانون پایبند باشد و اگر هم انتخاب نشد و نتوانست به مجلس راه پیدا کند باید خدا را شاکر باشد که بار مسؤولیتی بسیار سنگین از روی دوش او برداشته شده است.

 

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس ابراز داشت: صداقت در گفتار کاندیداها و تبلیغات انتخاباتی بسیار مهم است، چرا که مردم به بسیاری از گفته های افراد اعتماد می کنند و اگر مطالبی خلاف واقع در این مدت محدود تبلیغاتی به مردم ارائه شود در تعیین سرنوشت آنان موثر خواهد بود و مشمول حق الناس می شود./869/302/ب1

ارسال نظرات