۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۳۱۷۷۵۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن:

سبک زندگی اسلامی بهترین راه برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن با بیان این که سبک زندگی اسلامی بهترین راه برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است، گفت: بکوشیم مبنای محیط خانواده را خدا سالاری قرار دهیم تا در همه احوال آسایش و آرامش بر ما حاکم باشد.
حجت الاسلام مصطفي عباسي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان بن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مصطفی عباسی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن، صبح امروز در کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی کارکنان سپاه این شهرستان گفت: سبک زندگی اسلامی بهترین راه برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.

 

حجت الاسلام عباسی افزود: تقویت زیرساخت های فرهنگی و توجه بیش از پیش به اجرا و بکارگیری سبک زندگی فردی و سازمانی در خانواده ها موجب انسداد لایه های نفوذ پذیر در برابر هجمه های فرهنگی دشمن می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: باید در بحث نفوذ دشمن در سبک زندگی اسلامی، خود و خانواده را در مقابل نفوذ دشمن واکسینه کینم و اهتمام ویژه ای به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ فرهنگی دشمن در امور خانواده داشته باشیم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن، بهره مندی از آیات قرآن کریم و آموزه های روایی و دستورات ائمه معصومین(ع) به عنوان الگوی صحیح اسلامی را جهت زندگی بهتر و شایسته مسلمان ایرانی و خانواده های کارکنان یاد آور شد و گفت: انسان موقعی که به قرآن کریم و سیره ائمه معصومین(ع) مراجعه می کند سبک زندگی دینی را به صورت کاملا نمایان فرا می گیرد.

 

این مقام مسؤول افزود: در اسلام مزیت و شاخصه هایی برای سبک زندگی معرفی شده است و اگر انسان آن ها را در زندگی نهادینه کند، بسیاری از مشکلات به خودی خود مرتفع خواهد شد.

 

حجت الاسلام عباسی با تأکید بر این که نباید زندگی خود را بر مبنای مرد سالاری، زن سالاری و فرزند سالاری در خانواده قرار دهیم، افزود: بکوشیم مبنای محیط خانواده را خدا سالاری قرار دهیم تا در همه احوال آسایش و آرامش بر ما حاکم باشد.

 

وی با اشاره به این که خداوند کریم دو نوع رحمت عام و خاص برای انسان قرار داده است، گفت: رحمت عام خداوند شامل انتخاب همسر صالح مکی شود و زندگی خدا محوری جزء رحمت خاص خداوند است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن با بیان این که سبک زندگی خدا محوری اثراتی در زندگی انسان دارد، اظهار داشت: نخستین اثرش این است که همه اعضای خانواده، خود را بنده خدا می دانند و مرد سالاری، زن سالاری و فرزند سالاری در خانواده وجود ندارد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که دومین اثر خدامحوری زندگی انسان این است که همه اعضای خانواده خودشان را بالاتر از دیگران نمی دانند و همدیگر را در یک ردیف می بینند، خاطرنشان کرد: تلاش برای از بین بردن مشکلات، عدم ایجاد اختلاف در خانواده، روحیه گذشت، تحمل مشکلات بستگان همسر، احترام گذاشتن به خانواده همسر از تجلی صفات زندگی خدا محورانه است./9457/203/ب1

ارسال نظرات