۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۳۱۷۷۵۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

شکل گیری مجلس انقلابی از مهم ترین نیازهای امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که نباید برای انتخاب نمایندگان، ملاک های قومی قبیله ای را در نظر بگیریم، گفت: باید نگاهمان دینی، ولایی و مذهبی و ملی باشد و بدانیم که امروز به یک مجلس انقلابی نیاز داریم.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در همایش نهضت روشنگری که با حضور افزون بر 900 نفر از فرهنگیان بسیجی شهرستان بروجن با موضوع بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه در حسینیه سالار شهیدان این شهر برگزار شد، به تشریح تفاوت های اساسی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان پرداخت.

 

حجت الاسلام سرافراز نوع نگاه به جهان و ایدئولوژی، ‌رهبری و مردم را سه نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و معنوی بر پایه معنویت و توحیدی شکل گرفت، درحالی که دیگر انقلاب های جهان بر پایه مسایل صنفی و اقتصادی شکل گرفته بودند.

 

وی، دومین تفاوت اساسی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها را در مقوله رهبری عنوان کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدار با تکیه به قدرت لایزال الهی و اعتماد و باور به مردم و خود به میدان آمد و اندیشه های والای ایشان همانند خورشید در جهان می درخشد.

 

حجت الاسلام سرافراز، قدرت تحلیل حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در مسایل مختلف داخلی و خارجی را یادآور شد و تأکید کرد: دوست و دشمن به شخصیت منحصر به فرد رهبر جمهوری اسلامی اذعان دارند؛ در حالی که رهبران انقلاب های دیگر مانند انقلاب اکتبر شوروی سابق دچار تغییر محاسباتی شدند و تحت تأثیر نفوذ دشمن قرار گرفتند و با شکست مواجه شدند.

 

وی، در ادامه عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را نیز متمایز از انقلاب های دیگر دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف و دفاع از انقلاب که خود را صاحب اصلی آن می دانند از عناصر ماندگاری آن محسوب می شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: جهانیان دیدند که چگونه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه آمدند و حماسه ای باشکوه تر از سال های قبل در تاریخ انقلاب رقم زدند.

 

این مقام مسؤول در ادامه به بحث انتخابات و اهمیت آن در این برهه از زمان اشاره کرد و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفری مردم آذربایجان، تصریح کرد: تضعیف شورای نگهبان از اهداف استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هست و گاهی برخی در داخل نیز از نقشه های دشمن غافل می شوند و به این رکن نظام هجمه هایی وارد می سازند.

 

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد: شورای نگهبان ضامن سلامت نظام و مقابله با نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز به شمار می رود و همه باید در عمل التزام به قانون اساسی کشور داشته باشند؛ زیرا نظرات شورای نگهبان منطبق بر مُرّ قانون است.

 

وی با اشاره به شاخص های نماینده اصلح، اظهار داشت: باید کسانی را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم که ادامه دهنده راه امام(ره) و شهدای عزیز و گوش به فرمان ولایت باشند.

 

حجت الاسلام سرافراز با تأکید بر این که نباید برای انتخاب نمایندگان، ملاک های قومی قبیله ای را در نظر بگیریم، گفت: باید نگاهمان دینی، ولایی و مذهبی و ملی باشد و بدانیم که امروز به یک مجلس انقلابی نیاز داریم.

 

وی در پایان تأکید کرد: تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رأی در هفتم اسفند و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه از رسالت دلسوزان نظام و انقلاب است./9457/202/ب3

ارسال نظرات