۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۷۷۶۴
امام جمعه میانه:

حضور حداکثری در کنار انتخاب اصلح، عامل یأس دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی گفت: مردم در 7 اسفند با حضور خود و انتخابی صحیح و با توجه به ملاک های انقلابی گری دشمن را نا امید خواهند کرد.
حجت الاسلام حامدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد رضا حامدی امام جمعه میانه، شب گذشته در جمع مردم این شهر با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بعد از 75 روز که از رحلت پیامبر گذشته بود و وی تنها یادگار پیامبر بود، در سن 18 سالگی مظلومانه به شهادت رسید و با صورت نیلگون مخفیانه به خاک سپره شد.


وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: دشمن با یک برنامه ریزی خاص برای انتخابات، به‌دنبال تحقق توطئه طراحی شده خود است، بنابراین باید ملت ایران به‌عنوان صاحبان اصلی کشور از برخی حقایق مطلع شوند تا این نیات پلید محقق نشود.


امام جمعه میانه با بیان اینکه مجلس ریل گذار مسیر حرکت دولت است، خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات  7اسفند قرار گرفته ایم و باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که در راه رفاه مردم قدم بگذارند، مردم باید در انتخاب به ملاک های اصلحیت توجه داشته باشند.


وی ادامه داد: برخی ها برای کاندیدا شدن ثبت نام کردند و از شورای نگهبان مهر تاییدی گرفتند و مردم با حضور همه‌جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامی و استقلال و عزت ملی  افرادی را انتخاب می کنند که شایسته این نظام باشد.


حجت الاسلام حامدی افزود: ما مجلس انقلابی می خواهیم که یقه دولت را بگیرد و در مورد مذاکرات از دولت مطالبه کرده و از حق مردم دفاع کند چرا که مرتبا نقص برجام انجام می پذیرد ولی نمایندگان از این مسئله با کمال بی توجهی می گذرند و مشغول تبلیغات خود هستند.


وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی و تبلیغات از وضعیت تبلیغات در شهر انتقاد کرد و ابراز داشت: برخی از کاندیداها در کارت های تبلیغاتی خودشان از آیات قرآنی و تصاویری از امام و رهبری استفاده می کنند که این امر جرم بوده و گناه است.


امام جمعه میانه با بیان این‌که مردم در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند و به کاندیدا های دارای ملاک های اصلحیت رأی دهند، ادامه داد: هر رأی تیری در قلب دشمن و عامل یأس دشمن خواهند بود، مردم در 7 اسفند دشمن را مأیوس خواهند کرد.


وی در پایان با اشاره به ملاک های اصلحیت، ادامه داد: کسانی که دارای روحیه استکبار ستیری و انقلابی گری هستند و مجلسی انقلابی را تشکیل خواهند داد مورد توجه مردم باشند، انتخاب صحیح در آینده کشور مؤثر است./854/203/ب3

 

ارسال نظرات