۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۳۱۷۹۰۷
زاهدی:

احساس تکلیف امروز اصولگرایان ایثار و کنار رفتن به نفع لیست ائتلاف است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که افرادی که خود را اصول گرا می دانند، برای دفاع از استان، از نمایندگی کنار بروند، گفت: اصول گرایان اگر احساس تکلیف می کنند خود را از رقابت انتخاباتی کنار بزنند تا افرادی باقی بمانند که از استان خود دفاع کنند .
محمد مهدي زاهدي رييس کميسيون اموزش زاهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان دکتر محمد زاهدی نماینده مجلس شورای اسلامی امشب در تکیه فاطمی(س)در دیدار مردم، گفت: مردم زندگی فاطمه(ص) را الگوی خود قرار دهند تا زندگی دنیوی و آخرتی خوبی را برای خود رقم بزنند.

 

وی افزود: انسان زمانی سعادت دنیوی و اخروی را دارد که به فرمایش اهل بیت(ع) عمل کند زیرا زندگی اهل بیت سرشار از ایمان است.

 

دکتر زاهدی با بیان این که شیعه اهل بیت افتخار ما ایرانی ها است، خاطرنشان کرد: راه ولایت تنها راهی است که انسان ها می توانند برای خود داشته باشند تا زندگی خوبی برای خود برقرار کنند.

 

وی بیان داشت: ائتلاف یکی از افتخارات اصول گرایان در کرمان است تا افرادی وارد مجلس بروند که بتوانند از کشور دفاع کنند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که افرادی که خود را اصول گرا می دانند، برای دفاع از استان، از نمایندگی کنار بروند، ابراز داشت: اصول گرایان اگر احساس تکلیف می کنند خود را از رقابت انتخاباتی کنار بزنند تا افرادی باقی بمانند که از استان خود دفاع کنند.

 

وی یادآور شد: انصراف از انتخابات به نفع دیگران، ثوابش زیادتر از رفتن به مجلس است زیرا با انصراف می توانند به استان خود کمک کنند.

 

دکتر زاهدی با توجه به این که انصراف اصول گرایان یک نوع ایثار محسوب می شود، بیان داشت: ما کرمانی ها باید از ظرفیت های استان استفاده کنند تا استان را در بین دیگر استان ها بالا ببرند.

 

وی اظهار داشت: کرمان توانسته در طول انقلاب، افرادی را تحویل جامعه بدهد که مسوؤلیت های سنگینی را برعهده بگیرند که این افتخاری برای کشور شمرده می شود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که خودم را برای مردم وقف کرده ام، بیان داشت: سعی کرده ام در طول نمایندگی خودم، کارهای بزرگی همچون اشتغال زایی برای مردم کرمان انجام دهم.

 

وی ابراز داشت: ساختن راه آهن شمال به جنوب، موضوع کشاورزی، دانشگاه علمی کاربردی در جنوب استان، رساندن آب از دریای عمان، پایانه صادراتی جنوب، مجوز کارخانه لاستیک، مجوز فولاد و از بین بردن کپرنشینی از وظایفی بود که نسبت به آن اقدام کرده ام.

 

دکتر زاهدی با اشاره به این که اهداف بزرگ تری برای چهار سال دیگر دارم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم در چهار سال قبل توانسته اند نمایندگانی برای استان انتخاب کنند که از استان خود دفاع کنند و ان شاءالله مردم همچون ساله های قبل نمایندگان خوبی را برای استان انتخاب کنند.

 

وی در پایان گفت: دوره امسال برگ زرینی برای استان محسوب می شود و مردم به ما اعتماد کنند تا بتوانیم نماینده خوبی برای استان باشیم./9707/پ202/ج
 

ارسال نظرات