۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۱۷۹۱۰
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

هر حرکت تفرقه انگیز در انتخابات گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری، هر حرکت تفرقه انگیز در انتخابات را گناهی نابخشودنی دانست و گفت: همه کاندیدای خبرگان رهبری با توجه به اختلاف سلیقه ها منافع مشترک دارند و آن سربلندی نظام اسلامی است.
حجت الاسلام رضا مختاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری، نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری، امشب در شبکه تلویزیونی جهانبین پخش شد، با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: از آن جایی که این مجلس منتسب به رهبری است؛ بنابراین دارای بالاترین و حساس ترین جایگاه است.

 

وی شرکت در انتخابات را یک واجب شرعی دانست و ابراز داشت: به یقین شرکت همه جانبه در انتخابات موجب تقویت نظام می شود و از این جهت می توان حضور در پای صندوق های رأی را عبادت دانست.

 

حجت الاسلام والمسلمین مختاری با تأکید بر این که هر خدمتی که در پرتو انتخابات صورت گیرد، عبادت است، افزود: امنیت امروز کشور در منطقه در حالی که همه کشورهای همسایه در پریشانی به سر می برند، مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و اقدامات دولت است.

 

وی با تأکید بر این که باید الفت و دوستی و اتحاد محور برنامه های انتخابات قرار گیرد و این از ضرورت ها است، تصریح کرد: باید در انتخابات پیش رو از تفرقه و تخریب یکدیگر بپرهیزیم چرا که انتخابات مقدمه ای برای تقویت نظام است و نظام هم مقدمه ای برای اجرای احکام الهی است.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری، هر حرکت تفرقه انگیز در انتخابات را گناهی نابخشودنی دانست و گفت: همه کاندیدای خبرگان رهبری علی رغم اختلاف سلیقه ها منافع مشترک دارند و آن سربلندی نظام اسلامی است که در این صورت نفع آن به همه مردم نیز می رسد.

 

این مقام مسؤول پرهیز از اسراف در تبلیغات انتخاباتی را یک اصل بیان کرد و افزود: فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی در رأس امور قرار دارد چرا که پیشرفت و امنیت و اقتدار نظام به آن بستگی دارد.

 

وی با دعوت از مردم برای حضور همه جانبه در پای صندوق های رأی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره در معرض تهدید نفوذ دشمن است و باید در بخش های مختلف در مقابل جریان نفوذ مراقبت صورت گیرد اما دشمن هیچگاه موفق به نفوذ در مجلس خبرگان نشده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مختاری عملکرد دوره چهارم مجلس خبرگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در ارزیابی عملکرد قانونی دوره چهارم مجلس خبرگان باید گفت که این مجلس عملکرد قابل قبولی داشته اما انتقاداتی در خصوص کم ارتباطی برخی نمایندگان این مجلس با حوزه های انتخابیه مطرح است.


وی همچنین با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در دوسال اخیر، اظهار داشت: رییس دولت تدبیر و امید به وعده هایی که به مردم داده بود، عمل کرده و در این خصوص تلاش بسیاری داشته است./9457/
203/ب2

ارسال نظرات