۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۳۱۷۹۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز مطرح کرد؛

ضرورت توجه نمایندگان منتخب به معضلات فرهنگی جامعه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز بر ضرورت توجه نمایندگان منتخب مردم به معضلات و آسیب های فرهنگی جامعه تأکید کرد.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،بر ضرورت توجه نمایندگان منخب مردم به معضلات و آسیب های فرهنگی جامعه تأکید کرد.

 

وی ادامه داد:امروز جامعه ما از بسیاری از معضلات فرهنگی رنج می برد و همین معضلات منجربه بروز آسیب های اجتماعی بویژه در سطح خانواده ها شده است که نمایندگان منتخب مردم باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،اظهار کرد:بسیاری از کشور های پیشرفته جهان در ابتدای هر سال بودجه فرهنگی خود را تصویب می‌کنند چراکه اگر فرهنگ در جامعه به خوبی نهادینه نشود منجر به بروز آسیب ها و معضلات غیر قابل جبرانی می‌شود.

 

این دلسور فرهنگی،خاطر نشان کرد:یک نماینده باید قدرت تحلیل بالایی در همه زمینه های مختلف بویژه در زمینه مسائل فرهنگی داشته باشد چراکه  هدف اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و قرآنی بوده و هست.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،خاطر نشان کرد:دشمنان انقلاب و اسلام به خوبی فهمیده اند که نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نظامی امکان پذیر نبوده و نیست به همین منظور کانون فرهنگی خانواده های ما را هدف آماج خود قرار داده اند.

 

مسعودی اظهار کرد:نمایندگان باید مشکلات جامعه و مردم را درنظر داشته باشند و به مسأله بیکاری جوانان توجه ویژه داشته باشند چرا که حضرت علی علیه السلام فرمودند؛سبکسری دوره جوانی و نوجوانی ناشی از بیکاری است و اگر معضل بیکاری حل نشود آسیب های فرهنگی دامنگیر جامعه اسلامی ما می‌شود.

 

این فعال فرهنگی،گفت:نمایندگان و مسئولان باید سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری را الگو و اسوه رفتاری و کرداری خود قرار دهند و با جدیت و اراده قوی در رفع مشکلات این نظام اسلامی گام بردارند./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات