۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۹۷۷
کارشناس مسائل مذهبی:

دشمن حامی نیروهای منفعل و سازشکار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علی بخشی با بیان این که دشمن به دنبال نیروهای منفعل و سازشکار است، گفت: نماینده سازشکار قدرت ایستادگی و دفاع از آرمان های انقلاب را ندارد و به راحتی بازیچه دست دشمنان خواهد شد، دشمن به افرادی که در برابر آن ها شجاعانه می ایستند تمایل ندارد و آن ها را تندرو معرفی می کند.
حجت الاسلام محمد علي بخشي

حجت الاسلام محمد علی بخشی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با حمایت شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب از برخی نامزدهای انتخاباتی گفت: نمایندگان باید وابسته به قدرت و ثروت و اشرافی گری نباشند، اگر به جناحی وابسته شد طعمه گذاری دشمنان او را از مسیر اصلی اش منحرف می کند.

 

وی ادامه داد: دشمن در حال حاضر به دنبال نیروهای سازشکار است، اگر افراد سازشکار متولی اداره انقلاب شوند دیگر انقلاب مسیر اصلی خود را نمی تواند طی کند، ما نباید بر سر اهدافمان با دشمن کنار بیاییم، می توانیم روش ها و تاکتیک ها را تغییر دهیم ولی اهداف استکباری را هرگز نمی پذیریم.

 

کارشناس مسائل مذهبی، افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی استقلال است، ما نباید سرسپرده دشمن شویم، یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی آزادگی است، نباید اسیر دشمن شویم، متاسفانه عده ای دنبال دراز کردن دست اسارت و ذلیلانه به سوی دشمن هستند، دشمن به افرادی که در برابر آن ها شجاعانه می ایستند تمایل ندارد و آن ها را تندرو معرفی می کند.

 

حجت الاسلام علی بخشی، اظهار داشت: باید ببینیم که دشمن انقلابی شده است یا این که برخی افراد از انقلاب اسلامی فاصله گرفته اند و به سمت دشمن تمایل پیدا کرده اند، نگرانی ما از این است که مبادا دست ها و تفکرات خزنده، از نیروهای سست ایمان یارگیری کنند و آن ها را در مسند قدرت بنشانند و انقلاب را از مسیر اصلی آن منحرف کنند.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها روی انقلابی بودن نمایندگان تاکید کردند، اگر نماینده انتخابی شما انقلابی باشد می تواند در مقابل نفوذ دشمن بایستد و شجاعانه از انقلاب و نظام دفاع کند ولی اگر منفعل و سازشکار باشد قدرت ایستادگی و دفاع از آرمان های انقلاب را ندارد و به راحتی بازیچه دست دشمنان خواهد شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه در رابطه با مهم ترین تفاوت انقلاب اسلامی با رژیم طاغوت گفت: مهم ترین تفاوت آن ها اسلام است، با انقلاب اسلامی توانستیم دستورات اسلام را در کشور پیاده کنیم، اسلام به ما یاد داده است که نباید سرسپرده و وابسته کسی باشیم، باید آزادمرد و مستقل باشیم.

 

حجت الاسلام علی بخشی ابراز داشت: اسلام به ما یاد داده که باید اهل علم و تحقیقات و پژوهش باشید که این ها ثمرات انقلاب اسلامی است، اگر به دستورات اسلام عمل کنیم سربلند می شویم، در غیر این صورت دچار انحراف می شویم.

 

وی در پایان توضیح داد: انقلاب نکردیم که شکم گرسنگان سیر شود بلکه انقلاب کردیم تا اسلام در کشور پیاده شود، کسانی که زمان طاغوت را درک کرده اند می توانند بفهمند که چقدر وضعیت ایمان مردم تغییر کرده است، اگر اسلام در زندگی پیاده شود برکت به دنبال آن می آید. /869/302/ب3

ارسال نظرات