۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۰۱۵

تحصیل 140 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از تحصیل 140 طلبه در سطح دو حوزوی در این مدرسه علمیه خبر داد.
 مدرسه علميه خواهران

سیده حکیمه صدری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه از سال 1371 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که هر سال بین 25 تا 30 طلبه جدیدالورود در این مدرسه پذیرفته می شود، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز بی 30 تا 35 طلبه جدید الورود پذیرفته خواهد شد.

 

صدری با بیان این که هم اکنون 140 طلبه در پایه های یک تا پنجم حوزوی در سطح دو مشغول تحصیل هستند، عنوان داشت: مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد تاکنون 13 دوره فارغ التحصیل داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان از 25 اسفند آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مهلت پایان نام نویسی تاکنون اعلام نشده است و احتمالا تا پایان اسفندماه تمدید می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با بیان این که پس از آزمون کتبی و شرکت داوطلبان دارای شرایط ورود به حوزه های علمیه مصاحبه ورودی برگزار می شود، یادآور شد: زمان برگزاری مصاحبه ورودی به پذیرفته شدگان آزمون کتبی اعلام می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری مصاحبه ورود به حوزه های علمیه فرصتی مناسب برای سنجش میزان علاقه و استعداد داوطلبان ورود به حوزه های علمیه است.

 

صدری داشتن استعداد و علاقه را رمز موفقیت طلاب بیان کرد و گفت: در مدارس علمیه تلاش می شود علاقه واستعداد طلاب شکوفا شود.

 

وی اظهار داشت: وجود علاقه و استعداد طلبگی موجب می شود طلبه به راحتی بتواند مسیر طلبگی را بپیماید و از ریزش پذیرش در مدارس جلوگیری می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد بیان کرد: خوشبختانه طلاب این مدرسه از توان علمی بالایی برخوردارند  و در امر تحصیل افرادی موفق هستند./9451/302/ب1

ارسال نظرات